پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی 
چاپ 

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

بانک ملی ایران در ۹ ماهه ابتدای امسال، بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات به صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، توان بخشی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی از سیاست های مهم این بانک است و از این رو در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۱۴ هزار و ۷۱۳ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۵ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال و یک هزار و ۳۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.

در مدت مذکور، ۴ هزار و ۹۱۱ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۳۸۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و ۴۵۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۵۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

همچنین پرداخت دو هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۴۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال، ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو