اینوماین 2 با حضور وزیر صمت افتتاح می شود هدف جشنواره: افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی 
چاپ 

اینوماین ۲ با حضور وزیر صمت افتتاح می شود هدف جشنواره: افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی

دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنابع معدنی شنبه ۵ بهمن ۹۸ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی(اینوماین ۲) روز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۸ با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مقامات همچون خداداد غریب پور، رییس هیات عامل ایمیدرو و برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

این جشنواره در ۳ بخش اصلی برگزاری مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان، برگزاری پنل های تخصصی و ارائه نیازهای فناوارنه از پنجم تا هفتم بهمن ماه ۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به نشانی تهران، تقاطع بزرگراه کردستان وخیابان ملاصدرا، نبش زاینده رود شرقی پلاک ۲۴ برگزار خواهد شد. در این جشنواره ایده های برتر ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی معرفی خواهند شد.

هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی، تهییج و ترغیب فناوران و نوآوری دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی، ارایه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها و نیز جستجو و تجمیع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی و ارایه راهکارهای نوآورانه است.

علاوه بر این، ترغیب به نهادسازی در تامین منابع مالی ایده‌های معدن و صنایع معدنی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همگرایی و همنشینی بازیگران چندسویه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی از دیگر اهداف برگزاری اینوماین ۲ هستند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو