عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن: بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است 
چاپ 

عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن: بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است

اصغر پاك طينت عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و يا اقدام قانوني و حقوقي راهکارهاي پيگيري وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده بايد به صورت موردي بررسي شود و بهترين راهكار، ايجاد تعامل متبت با مشتريان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه به همراه اعضاي كميته وصول مطالبات اين بانك به استان سمنان سفر كرده بود در جلسه اي كه با حضور مجريان طرح هاي صنعتي به منظور تعيين تكليف بدهي ريالي و ارزي غير جاري واحد هاي توليدي اين استان تشكيل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت می گیرد، بستگی دارد.
پاك طينت ضمن بيان اين كه بايد همواره شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مشتريان را در نظر داشته باشيم تصريح كرد: بانك حافظ منافع مشتريان خوش حساب است.
وي تاكيد كرد : يكي از شاخص هاي درجه بندي شعب، مقوله وصول مطالبات است و اعطاي پاداش ها و پرداخت هاي پرسنلي نيز بر اساس معيارهاي عملكردي در دستور كار قرار گرفته است.
عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتي يك مشتري وجود دارد كه به هر دليل از بازپرداخت منابع بانك خودداري كرده است و مديران و كارشناسان شعب بايد با استفاده از راهكارهاي قانوني امكان ايفاي تعهدات را براي آنان به وجود آورند.
در اين جلسه در خصوص ۶ فقره بدهي ارزي مشتريان ستادي بانك كه ازمحل منابع صندوق توسعه ملي (جزء دال بند ۶ ) و صندوق ذخيره ارزي، تسهيلات دريافت كرده اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتني است در حاشيه سفر ياد شده پاك طينت به اتفاق هيات همراه از ۴ واحد صنعتي اتومبيل سازي فردا، نورين ريس، كوير جين و نساجي كوير بازديد كرد و در جريان روند پيشرفت و فعاليت اين واحدهاي توليدي قرار گرفت.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو