Logo of a company

ادامه خدمات رسانی بانک ملی ایران به زائران حسینی

همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی، کارکنان بانک ملی ایران با پیوستن به عشاق حسین(ع) ، اقدامات متنوعی را برای خدمت رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) انجام داده اند.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، علاوه بر برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین، تمهیدات ویژه ای را در شعب مرزی خود و مسیر پیاده روی اربعین اندیشیده که ضمن استقبال از سوی زائرین با تقدیر مسئولین نیز مواجه گردید.

تقدیر استانداران از  اقدامات همکاران بانکی در باجه های مرزی

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در باجه تفتان بانک ملی ایران در پایانه مرزی میرجاوه از نحوه ارائه خدمات شبانه روزی همکاران به زوار حسینی تقدیر کرد.

موهبتی ضمن تاکید بر افزایش زیرساخت ها در میرجاوه گفت: از اول محرم تاکنون بیش از  90 هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه عبور کرده اند و کار خدمات رسانی به این زوار حرکت بزرگی است که توسط بخش های مختلف در مرز میرجاوه صورت گرفته است و اقدامات همکاران در بانک ملی ایران به این تعداد زائر قابل تقدیر می باشد.
همچنین استاندار خوزستان به همراه رئیس حوزه خرمشهر نیز از باجه مرزی شلمچه بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی شبانه روزی همکارن در این باجه قرار گرفتند.

خدمات بانکی در مسیر پیاده روی اربعین

بر این اساس  بانک ملی ایران علاوه بر افزایش ساعت کار باجه های مرزی، استقرار یک دستگاه های وب کیوسک ، یک دستگاه کش لس (دستگاه‎های خودپرداز غیرنقدی)، دو دستگاه مودم پوز(pos) و یک دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه و یک دستگاه خود پرداز در مرز چزابه و راه اندازی ۱۸  دستگاه خودپرداز از محل ورود به استان تا مرز چزابه آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد.

گفتنی است خدمت رسانی ارزی و ریالی سه شعبه مرکزی ایلام، مهران و باجه مرزی مهران  به صورت شبانه روزی ، استقرار ۱۱۰ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح استان ، پنج دستگاه خودپرداز ثابت و یک واحد سیار شامل دو دستگاه خودپرداز در مهران و باجه مرزی  مهران، تجهیز و آماده سازی مهمانسراهای شهر ایلام ، مهران و شهرستان های منتهی به شهر مهران از دیگر اقدامات این بانک در استان ایلام است.