91 سال، پر افتخار/ حمایت های بی دریغ بانک ملی ایران از خودکفایی و افزایش اشتغال در کشور 
چاپ 

۹۱ سال، پر افتخار/ حمایت های بی دریغ بانک ملی ایران از خودکفایی و افزایش اشتغال در کشور

بانک ملی ایران به عنوان بازوی اقتصادی دولت در تامین مالی پروژه های بزرگ کشور و حمایت واحد های تولیدی همواره پیشگام بوده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش اشتغال و خودکفایی کشور در حوزه های مختلف قدم های محکمی را برداشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای توسعه اقتصادی کشور، کمک به اشتغال پایدار،خودکفایی و افزایش توان تولید کنندگان و رونق تولید، بانک ملی ایران در حمایت از طرح های ایجادی، توسعه ای و سرمایه در گردش واحد های تولیدی در سال های گذشته مشارکت فعال داشته است.

یک شرکت دانش بنیان با پشتیبانی بانک ملی ایران توانسته با دستیابی به دانش فنی روز دنیا و تکیه بر متخصصان داخلی، کشور را از واردات محصولات بهداشتی و سلولزی بی نیاز کند.

شرکت دانش بنیان گلریز، تولیدکننده محصولات کاغذی و بهداشتی کشور در استان خراسان رضوی است که ۲۰ درصد از سهم تولید و فروش بازار دستمال های کاغذی کشور را در دست دارد که با استفاده از تسهیلات بانک ملی ایران گسترش و توسعه یافته است.

با حمایت های انجام شده، این شرکت به طور متوسط طی سال های گذشته هرسال ۴۰ درصد بر توان تولید و حجم فروش خود افزوده  و با اشتغالزایی مستقیم ۸۰۰ نفر، امکان تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع محصولات کاغذی و بهداشتی را داراست.

به کارگیری جدیدترین ماشین آلات تولیدی با آخرین تکنولوژی روز دنیا، وجود واحد ماشین سازی، استفاده از امکانات مدرن آزمایشگاهی، ماشین آلات پیشرفته و متخصصان داخلی از برجسته ترین ویژگی های این شرکت دانش بنیان است.

پیش بینی می شود در سال های آینده این واحد تولیدی سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته باشد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو