مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید» 
چاپ 

مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که فعالیت های این بانک بر «رونق تولید» متمرکز است، گفت: نظام بانکی راغب نیست واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی در اختیار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جلسه «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید» ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز با بیان این که واحدهای تملیک شده توسط بانک ها، آنهایی هستند که از چرخه تولید خارج شده اند؛ افزود: بانک ملی ایران با تشکیل کارگروهی برای تعیین تکلیف املاک تملیکی در همه استانها، با صاحبان این املاک وارد مذاکره شده و با در نظر گرفتن امتیازاتی، شرایط بازگرداندن املاک به صاحبانشان را مهیا کرده است.
وی همچنین با تاکید بر این که عزم بانک ملی ایران، تحقق شعار سال و حمایت بی دریغ از تولید ملی است، ادامه داد: رونق تولید به معنای رونق اشتغال و افزایش رشد اقتصادی است که بدون شک در همه فعالیت های بانک، این موضوع مدنظر خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملی ایران به کمک قابل توجه نظام بانکی برای برطرف کردن آسیب های ناشی از وقوع سیل نیز اشاره کرد و گفت: هم وطنان بسیاری در حادثه سیل امسال خسارت دیدند، اما نظام بانکی تلاش کرد از حداکثر توان خود برای جبران این خسارت استفاده کند، به طوری که نه تنها به مردم عزیز تسهیلاتی را پرداخت کرد، بلکه در بازسازی زیرساخت ها مانند مراکز آموزشی، راه ها، مراکز بهداشت و … نیز به صورت فعال مشارکت داشته و دارد.
دکتر حسین زاده در ادامه انسجام و هماهنگی بین استاندار و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه بانک های استان البرز را یکی از مهمترین عوامل موفقیت این استان دانست و خاطرنشان کرد: وجود بخش خصوصی توانمند و پتانسیل بالای این استان در بخش صنعت و تولید، باعث شده نقش البرز در اقتصاد کشور پررنگ باشد.
وی افزود: اطلاعات موجود نشان می دهد استان البرز با وجود مساحت کم، سهم به سزایی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور دارد.
حسین زاده لزوم همکاری و هماهنگی بین شبکه بانکی و صندوق توسعه ملی را از عوامل جدی کمک به رونق تولید خواند و افزود: بانک ملی ایران در حوزه کمک به تولیدکنندگان به ویژه در بخش ارائه تسهیلات، بسیار شفاف و دقیق عمل کرده و اطلاعات موجود، حاکی از کمک بی شائبه به این بخش است.
موسی اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان البرز بانک ملی ایران نیز در این نشست گزارشی از میزان اعطای تسهیلات این بانک در راستای رونق تولید، حمایت از اشتغال و روند رو به رشد اعطای تسهیلات ازدواج ارائه کرد.
دکتر محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات نظام بانکی در این منطقه، گفت: استان البرز پتانسیل این را دارد که تمامی منابع جذب شده را در استان به صورت بهینه تخصیص دهد.
محمد جواد کولیوند نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا نیز از عملکرد نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران در استان البرز تقدیر کرد.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی هم در این جلسه از ارتباط مطلوب این صندوق با نظام بانکی سخن گفت و افزود: اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران در راستای رونق تولید و نیز حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان، مورد تاکید مسئولان و روند جاری صندوق توسعه ملی است.
مرتضی شهید زاده با تقدیر از بانک ملی ایران به دلیل تعاملات بسیار بالا با صندوق توسعه ملی، همیاری نظام بانکی در اجرای منویات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از بخش خصوصی و تامین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان فعالان اقتصادی را ستود.
در این جلسه همچنین از عملکرد بانک ملی ایران استان البرز در بخش رونق تولید با اهدای لوح تقدیر توسط استاندار تقدیر شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به استان البرز در نشستی صمیمی با کارکنان بانک ضمن تقدیر از عملکرد آنها، تاکید کرد که علاوه بر تکریم مشتریان و ارایه خدمات مطلوب بانکی در کمترین زمان، کارمزد محوری و سوددهی شعب باید مورد توجه باشد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو