نگرانی آقای وزیر از رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور 
چاپ 

نگرانی آقای وزیر از رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور

وزیر ورزش و جوانان رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور را نگران کننده دانست.

به گزارش  یمین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی فر در هفتادمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان قم برای برگزاری رویدادهای ورزش‌های همگانی گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود می‌توان با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در این استان نشاط اجتماعی تزریق کرد.

وی خطاب به استاندار قم که در این جلسه حضور داشت گفت: ترویج ورزش‌های همگانی در این استان برای ایجاد نشاط اجتماعی بسیار کمک کننده است. مسوولان استانی برنامه‌های ورزشی و خانوادگی را که جمع زیادی از مردم را در بر می‌گیرد را اجرا کنند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی در این استان یکی از مهم‌ترین نیازهای استانی است، اظهار کرد: این استان در نقطه جعرافیایی خوبی قرار دارد و از امکانات هتلینگ مناسبی برخوردار است و می‌تواند از این ظرفیت برای برگزاری مراسم‌های ورزشی اقدام کند.

وی در ادامه به برگزاری موفق لیگ جهانی والبیال در دو استان ارومیه و اردبیل اشاره کرد و افزود: این رویداد باعث تزریق نشاط اجتماعی به این دو استان و افزایش غرور ملی شده است.‌ استان قم می‌تواند از فرصت همه میلادهای ائمه برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و بومی-محلی کمک بگیرد.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو