رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران: فساد ابزار دشمن در نظام ماست 
چاپ 

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران: فساد ابزار دشمن در نظام ماست

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران، گفت: در هیچ یک از ارکان نظام نباید فساد تحمل شود و باید بدانیم فساد ابزار دشمن در نظام ماست.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام موسیغضنفرآبادی در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز (یک‌شنبه) در محل دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به قضات شریف و پاکدست و ملت انقلابی و گرامیداشت یاد شهدای ۷ تیر اظهار کرد: امسال هفته قوه قضائیه را در حالی آغاز می‌کنیم که ریاست آن را آقای رئیسی که بر عهده دارند از مجموعه دستگاه قضائی بوده و امیدواریم بتوانیم قدرتمندتر از گذشته در خدمت مردم و انقلاب باشیم.‌

وی افزود: قوه قضائیه و مشخصاً دادگاه انقلاب اسلامی سرلوحه کار خود را برگرفته از دستورات، فرامین و بیانات مقام معظم رهبری قرار داده است.

غضنفرآبادی به برنامه‌های دادگاه انقلاب در راستای برنامه‌های قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: هیچ خط قرمزی برای مبارزه با مفسد و فساد وجود ندارد.

وی افزود: معتقدیم اگر مسئولی چشمش را به روی فساد ببندد از مفسد بدتر است و هیچ جایگاهی نزد ما نخواهد داشت.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه تسامح در مبارزه با فساد همدستی با فاسدان است، گفت: اجرای عدالت باید قاطع و در عین حال دقیق و ظریف باشد که دادگاه انقلاب این موضوع را ثابت کرده است.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران در ادامه این نشست با بیان اینکه اجرای عدالت باید قاطع و در عین حال دقیق و ظریف باشد، گفت: دادگاه انقلاب این موضوع را ثابت کرده، اما ممکن است در برخی اخبار کذب هیاهو وجود داشته باشد اما ما می‌توانیم ثابت کنیم که این کار را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در امر مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نیستیم و هیچ نهادی با عذر انتساب به گروه و جریانی نمی‌تواند از مجازات رهایی یابد.

غضنفرآبادی با اشاره با بیانات رهبری در خصوص مبارزه با دانه درشت‌های فساد، گفت: اعتقاد داریم باید در این موضوع سراغ دانه درشت‌ها رفت و در فرمایشات رهبری هم بر این امر تاکید شده که باید سراغ دانه درشت‌ها و باندهای قوی رفت و کولبران ناگزیرند.

وی اظهار کرد: اگر با فساد مبارزه نشود همه کارها لنگ خواهد ماند بنابراین اعتقاد داریم برای اینکه حرکت رو به جلو داشته باشیم باید در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و… مبارزه جدی با فساد صورت گیرد.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران افزود: ما با قاطعیت، جدیت و دقت کار خود را در مبارزه با فساد و مفسدان انجام خواهیم داد.

غضنفرآبادی با بیان اینکه مبارزه با فساد را جهاد واقعی و البته کار دشواری می‌دانیم، گفت: کسی که وسوسه می‌شود وارد میدان فساد مالی شود باید بداند دردسر این کار زیاد است و مجازات شدیدی به دنبال داشته هزینه بسیاری باید پرداخت کند.

وی افزود: مبارزه با فساد نباید سیاسی باشد و برداشت سیاسی نباید از آن صورت گیرد. ما هیچ تبعیضی قائل نخواهیم بود و همه مسئولان قوه قضائیه این موضوع را باور دارند و باید باور کنند که برخورد با مفاسد اقتصادی برای نظام مهم است.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران با بیان اینکه مبارزه با فساد در درجه اول کار دولت است، گفت: این موضوع از فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید از فساد پیشگیری شود و تدابیر و اقدامات لازم در این رابطه صورت گیرد که در درجه اول برای جلوگیری از فساد در دولت مسئولان دولتی مسئول هستند.

غضنفرآبادی با اشاره به بیانات رهبری، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از ارکان نظام نباید فساد تحمل شود و باید بدانیم فساد ابزار دشمن در نظام ماست. ما باید با آمریکا مبارزه کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است. ابزارهای دشمن در نظام ما شامل فساد مالی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد مبنی بر اینکه با دستمال کثیف نمی‌توان با فساد مبارزه کرد، گفت: در بیانات ایشان فساد مانند خوره، ایدز و سرطان است که ما این را با تمام وجود قبول داریم و اگر این مساله درمان نشود ویرانگر و بنیان برافکن است.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران گفت: مبارزه با فساد کار دستگاه‌های حکومتی است. مردم نقش دارند اما نقش اصلی با دستگاه‌های حکومتی است.

غضنفرآبادی بیان کرد: باید توجه کرد هر جا فساد به وجود آید مثل زخم واگیر است. مادامی که با فساد مبارزه نشود کارها هدر می‌رود و خدماتی که در دستگاه قضا و سایر دستگاه‌ها صورت می‌گیرد هدر خواهد رفت.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو