پرداخت یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملّی ایران در سال 97 
چاپ 

پرداخت یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملّی ایران در سال ۹۷

بانک ملّی ایران در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، این بانک طی مدت مذکور، بیش از دو میلیون و ۳۳ هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و… تخصیص داده است.

فروش اقساطی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، ۹۶۱ هزار و ۵۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال پرداخت شد.

همچنین بالغ بر ۷۷ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در ۱۰۰ هزار و ۲۱۱ فقره به تجار و بازرگانان و ۴۰ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در ۱۹ هزار و ۹۱۶ فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک ملّی ایران  در ۱۲ ماه سال ۹۷  بالغ بر ۹۳۲ هزار و ۷۴۳ فقره تسهیلات در قالب عقد  قرض الحسنه به ارزش ۵۹ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال و ۱۰۸ هزار و ۴۶۴ فقره تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به ارزش ۳۳۳ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، ۳۴۹ هزار و ۹۸۴ فقره تسهیلات به ارزش ۸۷ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به عقد جعاله و ۴۰۲ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.

همچنین طی این مدت، ۵۹ هزار و ۴۶۹ فقره تسهیلات مرابحه به ارزش ۵۰ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال و بالغ بر چهار هزار و ۲۲ فقره تسهیلات سلف به ارزش ۱۹ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو