سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد /ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات/بیش از ۲هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند 
چاپ 

سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد /ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات/بیش از ۲هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ارائه گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ، گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی مربوط به سال ۹۷ به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که بیش از ۲ هزار ناشر مشمول دریافت این نوع ارز شده‌اند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از  ایسنا، سید یاسر رایگانی در این باره اظهار کرد: مجموعه آمار مربوط به ۲ هزار و ۲۷۹ ناشر دریافت کننده ارز و میزان ۲ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۴۸ تن کاغذ دریافتی مربوط به ۲۷ استان کشور به تعزیرات حکومتی ارسال و گزارش‌ها پس از تفکیک به استان‌های مربوطه برای اقدام بعدی ارجاع شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد ناشر مربوط به استان تهران است که هزار و ۹۲۵ ناشر میزان یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۹۷۰ تن کاغذ دریافت کرده‌اند.

رایگانی اضافه کرد: در چهار استان قزوین، آذربایجان شرقی، ایلام و زنجان گزارش عملکرد ناشران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی ارسال شده و در استان کردستان نیز این موضوع در دستورکار گشت‌های مشترک نظارتی قرار گرفته است.

وی گفت: سایر استان‌ها در حال انجام اقدامات لازم هستند و جزئیات بررسی‌ها و نتایج تحقیقات پس از تکمیل به اطلاع مردم می‌رسد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فهرست ارسالی مربوط به تمام ناشران دریافت کننده ارز ترجیحی است، لازم است این اطلاعات در گشت‌های نظارتی یا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و در صورت تائید ارتکاب تخلف مراتب به تعزیرات حکومتی برای تشکیل و صدور حکم پرونده اعلام شود.

بر اساس این گزارش، لیست واردکنندگان کاغذ با ارز دولتی نیز به دلیل نقص در مشخصات به وزارت ارسال و عودت داده شد که اطلاعات تکمیلی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گیرد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو