معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران اعلام کرد: کمک نقدی ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات ایران به مناطق سیل زده 
چاپ 

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران اعلام کرد: کمک نقدی ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات ایران به مناطق سیل زده

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران گفت: مشتریان و کارکنان نوع‌دوست بانک صادرات ایران تاکنون بیش از ٢٥ میلیارد ریال به هموطنان آسیب‌دیده از سیل کمک کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدبیوک موسوی اظهار کرد: همکاران خیرخواه بانک صادرات ایران از محل بازخرید مرخصی، کسر چند روز یا مبلغی از حقوق خود، مبلغی در حدود ١٠ میلیارد ریال جمع‌آوری و به حساب ویژه سیل‌زدگان واریز کردند.
وی با اشاره به اینکه موکب شهدای بانک صادرات ایران با استقرار در شهرستان سوسنگرد، اقلام مورد نیاز و غذای گرم در بین روستاییان محاصره شده در سیل این شهرستان را توزیع می‌کند، افزود: از ابتدای حادثه، روزانه بیش از ٤ هزار پرس غذای گرم در این موکب طبخ و با قایق در بین روستاییان محاصره شده در سیل توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: موکب بانک صادرات ایران اقلام مورد نیاز همچون پوشاک، لوازم بهداشتی (شامپو، پودر رختشویی، مایع دستشویی و صابون)، انواع خرما، کلمن‌های آب و یخ و… را بسته‌بندی و روزانه آن‌ها را با قایق‌ در اختیار آسیب‌دیدگان از سیل قرار می‌دهند.
روستاهای برنده، شاکریه و بونده از توابع شهرستان سوسنگرد بدون هیچ امکاناتی در محاصره سیل قرار دارند و ضمن قطع آب، برق، تلفن و سایر خدمات عمومی، در هوای بسیار گرم و بدون امکانات بهداشتی زیر چادرها و اردوگاه‌ها استقرار یافته و منتظر کمک هموطنان از طریق قایق و یا هلی‌کوپتر هستند.
هموطنان خیرخواه می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق اپلیکیشن «صاپ» بخش نیکوکاری و یا واریز به حساب ٠١١٠٥٠٠٣٠٢٠٠٨ و کارت شماره ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٦١٤٣٦ نزد بانک صادرات ایران به دست آسیب‌دیدگان سیل‌ اخیر برسانند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو