Logo of a company

دیدار چهره به چهره فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با مردم

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با هدف بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های مردمی روز های دوشنبه و هر هفته با اقشار مختلف دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار یمین نیوز از سنندج،  سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان با هدف بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های مردمی با شهروندان و اقشار مختلف دیدار می کند .

سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در حاشیه این دیدارها گفت: در این دیدارها که به صورت چهره به چهره  و هر هفته در روزهای دوشنبه صورت می گیرد، مراجعه کنندگان درخواست ها و مشکلات خود را اعلام و پس از بررسی جهت بررسی و پیگیری به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود.

وی افزود: این دیدارها با هدف فراهم نمودن زمینه ارتباط مستقیم مردم با فرماندهان انتظامی استان به‌صورت حضوری در حوزه خدمات‌رسانی بازرسی، پلیس راهور، معاونت نیروی انسانی، گزینش و استخدامی و همچنین وظیفه عمومی برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این دیدارها «اخذ گزارشات، شکایات، انتقاد و یا تقدیر از پلیس و نظارت مستقیم مردم بر پلیس است»، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری هفتگی این دیدارها، مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز ۱۹۷ و یا تماس تلفنی با ۱۹۷ پیگیر مطالبات و درخواست‌های خود باشند.

سردار آزادی با ذکر اینکه تسریع در رفع مشکلات مردم از جمله دستاوردهای این نشست است، خاطرنشان کرد: امید است بتوان مراتب رضایت‌مندی و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها را بیش از پیش فراهم کرد.

شایسته ذکر است در این دیدارها هر هفته بیش از ۱۰۰ درخواست مردمی بررسی و توسط فرمانده نیروی انتظامی کردستان جهت پیگیری به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود.