قیمت طلا، سکه و ارز در ۱۷ بهمن‌ماه 
چاپ 

قیمت طلا، سکه و ارز در ۱۷ بهمن‌ماه

قیمت طلا و سکه امروز(چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) نسبت به روز گذشته کاهش یافته‌ اما نرخ ارز با اندکی افزایش روبرو شده است.

به گزارش یمین نیوز به نقل از  ایسنا، امروز و در زمان انتشار این گزارش، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۳ هزار تومان کاهش قیمت داشته و تمام سکه طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز کاهش ۵۰ هزار تومانی دارد.

همچنین نیم سکه با کاهش قیمت ۴۰ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۷۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۲ هزار و ۱۳۰ تومان است که کاهش ۲۳۱ تومانی داشته و هر اونس طلای جهانی نیز ۱۳۱۳.۴۸ دلار است که نسبت به روز گذشته یک دلار و ۷۲ سنت کاهش یافته است.

قیمت ارز در بانک‌ها افزایش یافت

اما امروز بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۶۲۵ تومان از مردم خریدند که این نرخ نسبت به روزهای گذشته با افزایش همراه بود.

از سوی دیگر قیمت خرید دلار آمریکا در ساعت ۱۴ امروز در صرافی‌های مجاز، ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان بوده است.

بانک‌ها همچنین یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۲۵۵ تومان از مردم می‌خرند که قیمت این ارز نیز نسبت به روزهای گذشته صعودی بوده است.

صرافی‌های مجاز نیز در ساعت ۱۴ امروز، قیمت خرید یورو را ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کردند.

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز به مسافرانی که مدارک‌شان تکمیل باشد برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا سقف ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا سقف ۱۰۰۰ یورو پرداخت می‌کنند که قیمت هر یوروی مسافرتی نیز امروز ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ خرید پوند انگلیس نیز امروز در بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۶۳ تومان است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو