دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با خانواده تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور 
چاپ 

دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با خانواده تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور

همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با خانواده شهید محمدرضا سنجرانی تنها شهید مدافع حرم در شبکه بانکی کشور دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این دیدار که فرهاد معقول سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور، حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و تنی چند از کارکنان بانک نیز حضور داشتند، ضمن تجلیل از مقام این شهید گرانقدر اظهار کرد: میثاق با آرمان های شهدا از بزرگترین افتخارات مجموعه مدیران و کارکنان بانک ملی ایران است و چه چیزی از این بهتر که انسان در راه عقیده و آرمان خویش، ثابت قدم و استوار باشد.

وی تصریح کرد: شهید سنجرانی الگوی ایرانی – اسلامی برای نسل امروز در جامعه است و شهیدان به مصداق کلام الهی تا همیشه تاریخ زنده و جاودان خواهند بود.

پدر شهید سنجرانی نیز  ضمن ابراز خرسندی از فعالیت فرزندش در بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک جهان اسلام و با تاکید بر اینکه فرزندش در مسیری که به آن اعتقاد داشت به مقام عظمای شهادت رسید، گفت: کارکنان بانک ملی ایران که در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی با استکبار هستند، همچون فرزندش هستند.

وی از کارکنان بانک خواست تا خط سرخ خون شهدا را دنبال کنند چرا که این مسیر موجب سعادت و سربلندی انسان خواهد شد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو