Logo of a company

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار مردم قم: بعضی سران آمریکا احمق‌های درجه یکی هستند

هزاران نفر از مردم قم با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش  یمین نیوز به نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار یادآورشدند:  ۱۹دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

ایشان تاکید کردند: البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.
بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین یادآورشدند: در دهم دی‌ماه ۵۶ رئیس‌جمهور آمریکا به تهران آمد و یک نطق غرّائی در تمجید دروغ‌آمیز از محمدرضا کرد. در این نطق گفت ایران جزیره‌ی ثبات است؛ یعنی خیال آمریکا  از رژیم نوکرمآب آسوده است.اما ۱۰ روز نشد که مردم قم علیه آن رژیم وابسته قیام کردند و با جان خود به میدان آمدند. بعد هم مردم تبریز حرکتی طوفانی کردند و حرکت‌های بعدی باعث نابودی رژیم سرسپرده شد.

ایشان افزودند :این دستگاه محاسباتی آمریکاست؛ آمریکایی‌ها به این تحلیل محاسباتی و آینده‌نگری خود می‌بالند! اینجا هم یک عده غرب‌زده پُز قدرت آمریکا را می‌دهند.چندی پیش هم یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مُشت تروریست و اوباش گفت امیدوار است که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد. جشن ۲۰۱۹ چند روز پیش بود.بعضی سران آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند که البته من این را قبول ندارم اما احمق‌های درجه یکی هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کردند: قیام مردم قم صف‌بندی دو دستگاه محاسباتی و دو نظام معرفتی بود که صف‌بندی دو الگوی تحلیلی را مقابل یکدیگر نشان داد؛ یک نظام معرفتی، لیبرال‌دموکراسیِ دروغینِ پای‌درگلِ غربی است و یکی نظام معرفتی توحیدی اسلامی است. قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش‌بینی و محاسباتی را نشان داد.آن محاسبات آمریکایی‌ها است که ایران را در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب تحریم کردند و بنا کردند که تا ۵-۶ ماه دیگر انقلاب اسلامی از بین می‌رود.آن نظام محاسباتی امام(ره) است که گفت صدای خُرد شدن استخوان مارکسیسم را دارم می‌شنوم و چندی بعد همه این را دیدند.
این خبر تکمیل می‌شود.