​هشدار بانک صادرات ایران برای عدم استفاده از نرم‌افزار نامعتبر 
چاپ 

​هشدار بانک صادرات ایران برای عدم استفاده از نرم‌افزار نامعتبر

بانک صادرات ایران در پی افزایش سایت و نرم‌افزارهای جعلی برای ارائه خدمات پرداخت به هموطنان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن هشدار به مشتریان برای عدم استفاده از سامانه‌های نامعتبر بر دریافت نرم‌افزارها از وب‌سایت رسمی بانک تأکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در اطلاعیه این بانک آمده است:
با توجه به گسترش روزافزون خدمات پرداخت و افزایش تعداد سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه در این خصوص برخی افراد و یا گروه‌های سودجو اقدام به ایجاد سایت و یا نرم‌افزارهای جعلی مبتنی بر وب یا تلفن همراه برای سوءاستفاده‌های مالی و غیره از مشتریان بانک‌ها می‌کنند. به عنوان مثال به‌تازگی سایت با نام www.satnapay.com  ادعای ارتباط با بانک صادرات ایران را مطرح کرده و نرم افزاری را با این عنوان تبلیغ می کند که این موضوع به هیچ وجه صحیح نیست.
لذا از هموطنان گرامی تقاضا می‌شود هنگام استفاده از خدمات سایت‌ها و نرم‌افزارهای مالی در خصوص اعتبار و صحت آن‌ها اطمینان لازم را حاصل کرده و آگاه باشند که بانک صادرات ایران به منظور حفظ امنیت مشتریان تمامی خدمات و نرم‌افزارهای مرتبط را از طریق وب‌سایت www.bsi.ir و کانال‌های ارتباطی رسمی بانک در دسترس هموطنان قرار داده و اطلاع‌رسانی لازم را نیز معمول می‌کند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو