هدف توسعه صنایع بهشهر تثبیت اشتغال است 
چاپ 

هدف توسعه صنایع بهشهر تثبیت اشتغال است

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر در مراسم سالگرد تاسیس پاکسان:

هدف توسعه صنایع بهشهر تثبیت اشتغال است

مراسم جشن پنجاه و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پاکسان یازدهم دیماه سال جاری برگزار شد.

مراسم جشن پنجاه و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پاکسان یازدهم دیماه سال جاری و با حضور دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، مهندس ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان، اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان و هلدینگ صنعت شوینده و مدیران شرکت های گلتاش، ساینا، آلی شیمی، دکتر محمدی مدیرعامل فروشگاه های رفاه و پرسنل شرکت پاکسان اعم از ستادی و تولید در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اهمیت کار صنعتی گفت: بی شک تبدیل سولفات سدیم به محصولی قابل استفاده برای شستشو بیشتر به کیمیاگری شباهت دارد و پرسنل پاکسان توانسته‌اند با این هنر بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه را ارتقاء دهند و پنجاه و شش سال در این مسیر گام بردارند.

تلاش مضاعف رمز موفقیت

یوسفی در ادامه سخنان خود در جمع مدیران و پرسنل پاکسان با اشاره به تعداد پرسنل این مجموعه خاطرنشان کرد: پرسنل شرکت پاکسان، در مجموع حدود ۱۵% جمعیت کل پرسنل مجموعه بزرگ توسعه صنایع بهشهر را تشکیل می دهد و بار عظیمی روی دوش همه اعضای این شرکت است و سودی که به سهامداران می رسد از قبل کار و فعالیت موثر شماست.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به مسئولیتی که به عهده تمامی پرسنل شرکت پاکسان است اشاره کرد و افزود: در این دوره خطیر مسئولیت ما مدیران، مدیرعامل شرکت پاکسان و شما پرسنل زحمتکش بسیار سنگین است و در شرایطی که مشکلات عدیده ای از ابعاد مختلف گریبانگیر کشور شده که نتیجه تحریم های آمریکا و متحدانش است باید با تلاش مضاعف این بحران ها را پشت سر گذاشت و آن را به فرصتی برای رشد و بالندگی تبدیل کرد.

هدف توسعه صنایع بهشهر تثبیت اشتغال است

وی ضمن تاکید بر تثبیت اشتغال در شرکت های عضو هلدینگ بزرگ توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: باید با ایجاد و تثبیت اشتغال در جهت بهبود صنعت کشور گام برداریم و در واحدهای صنعتی توسعه اشتغال را نیز مد نظر قرار دهیم تا در حوزه های کسب و کار اشتغال ایجاد شود و افزایش سرمایه را نیز به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر یکی از برنامه ها و اهداف این شرکت را حمایت از طرح های توسعه ای معرفی کرد و یادآورشد: هدف اصلی و نهایی این مجموعه تولید ثروت و ایجاد اشتغال است و شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های کشور و خلق ثروت باید تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند به این هدف دست پیداکند.

مغزافزار سرمایه اصلی شرکت پاکسان

یوسفی ضمن اشاره به موفقیت های این مجموعه گفت: بخشی از موفقیت های این مجموعه حاصل تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش این مجموعه است که در حقیقت سرمایه مغز افزاری آن تلقی می شود و باید در حفظ آن کوشید و ضمن احترام به کرامت انسان ها قدرشناس زحمات آنها باشیم و به سلامت روح و روان آنها اهمیت دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای با انگیزه را حفظ کنیم و باعث خلق ثروت شویم افزود: شرکت پاکسان بیش از ۱۸ برند خوشنام دارد که ثمره تلاش نسل های گذشته است و بسیاری از مردم ایران با آن خاطره دارند و ارتباط مستقیمی با سلامت و بهداشت افراد دارد و این امر بار مسئولیت مدیران و پرسنل این مجموعه را سنگین تر می کند و باید تلاش شود که خوشنامی این محصولات که با مرغوبیت آن گره خورده حفظ شود.

پاكسان نمادي از تاريخ صنعت ايران

مهندس ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان نیز در سخنانی ضمن ارج نهادن به پنجاه و ششمین سالگرد تاسیس پاکسان گفت: پاكسان نمادي از تاريخ صنعت ايران است. تاريخ صنعت ايران شايد به خوبي تاريخ سياسي و اجتماعي تبيين نشده باشد و علي الخصوص نسل امروز فاقد پيشينه ذهني مناسب نسبت به اين تاريخ پر افتخار صنعت كشورمان هستند.

وی ناآگاهي نسبت به مفاخر صنعتي ايران زمين و چرخ هاي صنعتي اين مرز و بوم را موجب از هم گسيختگي علقه هاي ملي و كم رونق شدن اميد به آينده خواند و افزود: جشن پاكسان دميدن روحيه اميد و نشاط به نسل هاي بعد از انقلاب است تا نويد دهد كه مي توان با تكيه بر ايمان و اميد مسير آينده را سبزتر ساخت و ابرهاي تيره غم و نا اميدي و دلمردگي را كنار زد.

سنگ اندازی ها همیشه بوده و هست

مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه سخنان خود در جمع مدیران و پرسنل این مجموعه تاکیدکرد: همواره مصائب و مشكلات و سنگ اندازي هايي وجود داشته و خواهد داشت اما آنچه مهم است مجهز شدن به سلاح اراده و ايمان و اميد است و اينجانب همه همكاران را به تيزتر كردن و برنده ساختن اين سلاح توصيه مي كنم.

ساکی به تهدیدهای موجود در صنعت کشور اشاره کرد و یادآورشد: عدم هماهنگی بین بخش ها و دستگاه های گوناگون کشور سبب بروز مشکلات جدی برای صنعت کشور شده که کنترل و رفع آن از عهده ما خارج است و تنها می توان به گونه ای این مشکلات را به گوش مسئولین رساند و برای رفع آن امیدوار بود.

گام مثبت در جهت روند تولید

وی تغییرات در خصوص روند تولید محصولات را کارگشا خواند و در ادامه خاطرنشان کرد: اگر روند تولید طبق برنامه های قبلی ادامه پیدا می کرد بی شک با کمبود مواد اولیه روبه رو می شدیم و در کوتاه مدت با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شدیم اما توانستیم با مدیریت مواد اولیه موجود، تغییر برنامه ها و تلاش های واحد بازرگانی مانع آسیب رسیدن به تولید شویم و هم ذخیره مطلوبی از مواد اولیه در اختیار داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پاکسان تحریم ها را یکی از چالش های جدی در مسیر رشد صنایع معرفی کرد و افزود: کمبود ارز و قوانین حاکم بر ارز صادرات و ارز نیمایی باعث بروز مشکلات بسیاری شده که مسئولین کشور باید برای رفع آن هرچه زودتر اقدام کنند.

حضور چهره سرشناس طنز ایران حسن ریوندی در کنار اجرای موسیقی زنده فضای شادی را به این مراسم بخشید. مسابقه موسیقی نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

در خاتمه مراسم نیز مهندس ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان، مهندس همدانی رجاء عضو هیئت مدیره این شرکت به همراه شماری از افراد باسابقه شاغل در این مجموعه کیک تولد پنجاه و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پاکسان را بریدند.

همچنین پرسنل این مجموعه با نصب بنری از زحمات مدیرعامل شرکت پاکسان در رشد و تعالی شرکت و کسب موفقیت های اخیر مجموعه تشکر و قدردانی کردند.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو