دلار و یورو را چند می‌خرند؟ 
چاپ 

دلار و یورو را چند می‌خرند؟

یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به دیروز ۵۰۰ تومان افزایش قیمت دارد. اما نرخ خرید دلار و یورو از سوی بانک‌ها مقداری افزایش یافته است.

به گزارش  یمین نیوز به نقل از ایسنا، تا ساعت ۱۲ امروز (۱۲ آذر)، نرخ خرید دلار با افزایش نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۴۹۵ تومان بود. از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته و بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۴۸ تومان خریداری می‌کنند.

نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام شده است. روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۱۴۸ تومان و یورو ۱۲ هزار و ۶۲۱ تومان بوده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌ که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید.

با این حال از حدود سه هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند اما در هفته گذشته بار دیگر نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش محسوسی داشت؛ تا جایی که در روز چهارشنبه (۷ آذر) از بازار آزاد بیشتر شد.

بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۴۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۶۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۷ هزار تومان است.

در زمینه ارز مسافرتی نیز باید گفت که شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که نرخ آن امروز نسبت به روز گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو