شرکت پاکسان حامی مانور موتورسواران قانونمند شهر تهران 
چاپ 

شرکت پاکسان حامی مانور موتورسواران قانونمند شهر تهران

به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا به همت پلیس راهور با همکاری شرکت پاکسان، مانور موتورسواران قانونمند شهر تهران برگزار شد.

در این مانور که صبح روز شنبه چهاردهم و همزمان با روز تهران برگزار شد موتور سواران با کلاه های ایمنی که آرم و شعار پاکسان بر آن حک شده بود مسیر ورزشگاه آزادی تا ستاد فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ در خیابان آزادی را طی کردند.

در پایان این همایشسرهنگ موسوی پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگبا اشاره به تلفات هرساله راکبین موتورسیکلت ها در شهر تهران گفت: توجه به قانون راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی، جان افراد را حفظ کرده و آسیب های رانندگی، مصدومیت های دائمی، معلولیت و جراحات منجر به مرگ را به حداقل ممکن می رساند.

وی در ادامه با اشاره جمعیت راکبین و موتور سواران شهر تهران افزود: در تهران بیش از ۵/۳ میلیون موتور سوار تردد می کنند که برخی از این افراد حتی فاقد بیمه شخص ثالث هستند و در تصادفات منجر به جرح مشکلات عدیده ای برای آنها به وجود می آید.

سرهنگ موسوی پور استفاده از کلاه ایمنی را یکی از راه های کاهش صدمات ناشی از تصادفات برشمرد و یادآور شد:گفته می‌شود موتور سیکلت‌های شهر تهران روزانه حدود ۱۶ میلیون کیلومتر در تهران پیمایش دارند و این حجم از تردد بدون استفاده از وسایل ایمنی می تواند بسیار خطرناک باشد.

سرهنگ موسوی پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگدر «مانور موتورسواران قانونمند شهر تهران» ضمن تشکر و قدردانی از مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان و حمایت از این کمپین خاطرنشان کرد: احترام به قانون و حمایت از آن وظیفه آحاد شهروندان و حافظ نظم در عبور و مرور در شهر است.

مهندس ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان نیز در حاشیه برگزاری این مانور در پیامی با تاکید بر شعار «پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد» گفت: داشتن شهر قانونمند آرزوی همه کسانی است که در یک شهر زندگی می کنند و این آرزو، تنها با پایبندی همه آحاد جامعه به قانون حاصل می شود.

اورژانس تهران و فدراسیون موتورسیکلت سنگین نیز در برگزاری این مانور مشارکت داشتند. شرکت پاکسان در این رزمایش کلاه ایمنی با لوگو و برندهای پاکسان به ۳۰۰ نفر از راکبان، همیاران پلیس و پلیس های افتخاری موتورسوار شهر تهران هدیه داد.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو