در حمایت از موتورسواران قانونمند؛ مدیرعامل پاکسان به شماری از پرسنل کلاه ایمنی اهدا کرد 
چاپ 

در حمایت از موتورسواران قانونمند؛ مدیرعامل پاکسان به شماری از پرسنل کلاه ایمنی اهدا کرد

در راستای حمایت از شهروندان موتورسوار قانون مدار، مدیر عامل پاکسان تعدادی کلاه ایمنی به پرسنل موتورسوار این شرکت اهدا نمود.

به گزارش پاکسان نیوز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از موتورسواران قانونمند شهر تهران، مدیرعامل شرکت پاکسان در اقدامی تعدادی کلاه ایمنی موتورسواری با لوگو و برندهای پاکسان به شماری از پرسنل این شرکت، که با موتور سیکلت تردد می کنند اهدا نمود.

مهندس ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان در مراسمی با تاکید بر پایبندی به قانون و داشتن شهری قانونمند گفت: خطرات زیادی موتور سواران را تهدید می کند و باید با استفاده از کلاه ایمنی این خطرات را کاهش داد و به حداقل رساند.

وی با تاکید بر حفظ سلامت پرسنل موتورسوار پاکسان خاطرنشان کرد: توجه به قوانین راهنمایی رانندگی، احترام گذاشتن به حقوق همه شهروندان است و باید جدی گرفته شود.

این مراسم روز چهارشنبه۱۸مهرماه سال جاری با حضور مدیرعامل، همکاران واحد روابط عمومی و شماری از موتورسواران شرکت پاکسان در این شرکت برگزار شد.

همچنین شرکت پاکسان در مانور موتورسواران قانونمند شهر تهران کلاه ایمنی با لوگو و برندهای پاکسان به ۳۰۰ نفر از راکبان، همیاران پلیس و پلیس های افتخاری موتورسوار شهر تهران هدیه داد.

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو