Logo of a company

اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند منصوب شدند

حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در احكامي جداگانه اعضاي جديد هيات مديره شركت سرمايه گذاري آتيه دماوند را منصوب كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، بر اساس احكام صادره آقايان سعيد فائقي ، محمد شفيعي، محمد رضا زنگنه و كيومرث قربانيا به عنوان اعضاي جديد هيات مديره شركت سرمايه گذاري آتيه دماوند منصوب شدند.
در بخشي از احكام صادره آمده است :
با رعايت قوانين و مقررات جاري كشور و سياستهاي اجرايي و ضوابط ابلاغي و با استفاده از اختيارات حاصله از اساسنامه شركت، همراه با ساير اعضاي هيات مديره، در انجام صحيح مسئوليتهاي محوله نهايت كوشش و جديت را به عمل آوريد .
در سوابق كاري سعيد فائقي كه از مدیران خوش نام کشور است و داراي پيشينه مديريت در عرصه هاي صنعتي و مالي می باشد، معاونت نوسازي و بهره برداري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، معاونت سازمان تربيت بدني و مديرعاملي شركت پست ايران به چشم مي خورد.
محمد شفيعي نيز در كنار سوابق كاري در بخش هاي مختلف اداري كشور پيش از اين مديركل پست استان خراسان رضوي بوده است.
محمدرضا زنگنه دانش آموخته رشته بازرگاني، مديريت امور مالي و مديريت امورحسابرسي و بازرسي بانك صنعت و معدن را برعهده داشته است .
كيومرث قربانيا نيز کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد و در طول چند سال گذشته به عنوان مشاور و مدیر حقوقی در سازمانهای دولتی و خصوصی به كار حقوقي پرداخته است.
گفتني است انتصاب افراد با تخصص و سوابق اجرايي متعدد در مجموعه هيات مديره شركت سرمايه گذاري آتيه دماوند موجب رشد و اعتلاي فني و علمي شركت و گامي بلند در جهت اجرايي شدن سياستهاي بانك صنعت و معدن به سمت فعاليتهاي مولد و خروج از بنگاهداري است.