پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید قربان 
چاپ 

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید قربان

دهمین روز از ماه ذی الحجه عید قربان است. سالروز رستن؛ روز ایثارهای پنهان و درخواست توفیق دست یابی به رضای پروردگار مهربان؛ که هر که تسلیم حق شد، سعید است. به همین مناسبت دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

این عید خجسته در حالی از راه می رسد که دل های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک شده و عطر استجابت دعای بندگان، مشام جان مسلمانان را می نوازد تا عاشقان کوی دوست را که جز به رضای خداوند نمی‌اندیشند بشارت دهد که با توسل به مقام ربوبیت حضرت حق و دل کندن از غیر او، مسیر سعادت و نیکبختی را برگزیده اند.
آنجا میدانی بود که امتحان الهی آغاز می شد و اسماعیل ردای ایمان بر دوش افکنده، به قربانگاه رفت تا تو بیاموزی که همیشه تسلیم باشی و مطاع امر حق تعالی … که اگر چنین باشی نوری از جنس ایمان، دست دلت را می گیرد و تو را به سوی عشق، هدایت می کند.
ابراهیم(ع) در قربانگاه عشق…، اسماعیل دل داده به خواسته دلدار…،إنّی أعلم مَالاَ تَعْلَمُون (تو باید از همه چیز دست بشویی تا همه چیز را به دست آوری) و این ترجمان تصمیم و تسلیم و اشتیاق بندگی تام و اطاعت خالص است.
آن کس که تو را شناخت، جان را چه کند
فرزند و عـیال و خانمان را چه کند
دیـــوانــه کنــی هـر دو جهانش بخشی
دیوانه تو هر دو جهان را چه کـــند
اینجانب، فرارسیدن دهم ذی‌الحجه و عید سعید قربان را به هموطنان ارجمند تبریک می‌گویم. امیدوارم در این عید بزرگ و با بهره‌ مندی از تعالیم انبیاء الهی، شاهد تحکیم پیوندهای دوستی میان مسلمانان جهان باشیم و هم‍ۀ ما توفیق آن را داشته باشیم تا در زمره بندگان صالح خداوند قرار گیریم.

محمد علی سهمانی

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو