وزیر امور اقتصادی و دارایی: تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در دستیابی به موفقيت رشد ۸۲ درصدي منابع 
چاپ 

وزیر امور اقتصادی و دارایی: تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در دستیابی به موفقيت رشد ۸۲ درصدي منابع

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایي طي نامه اي از عملکرد شايسته بانک قرض الحسنه مهر ايران در حوزه جذب منابع قرض الحسنه تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مسعود کرباسیان در این نامه از تلاش ها و زحمات بي وقفه مديرعامل و کارکنان بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي رشد ۸۲ درصدي منابع بانك در سال ۱۳۹۶ تشكر و قدرداني نمود.
در متن تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایي از بانک قرض الحسنه مهر ايران آمده است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر اکبری

مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران

باسلام
بازگشت به نامه شماره ۹۱۵/ ۹۰۰۰/ ۹۷ مورخ ۱۳/ ۳/ ۹۷ در خصوص «رشد ۸۲ درصدی منابع آن بانک در سال ۱۳۹۶»، بدین وسیله ضمن قدردانی از زحمات بي وقفه جنابعالي و کليه کارکنان خدوم آن بانك كه در كسب چنين موفقيتي نقش به سزايي داشته اند، سلامتي و دوام توفيقات را در تداوم و ارتقاي اين مهم از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود کرباسیان

هرچند تجمیع سپرده ها و جذب منابع قرض الحسنه در شرایط اقتصاد کنونی کشور کار سختی است؛ اما خوشبختانه اين بانک مسير رشد و توسعه خود را پيدا كرده و مسئوليتي كه بر عهده آن نهاده شده را به خوبي انجام مي دهد، به نحوي كه در سال گذشته منابع آن با اهتمام مديران و كاركنان اين بانك در امر توانمندسازي نيازمندان واقعي و تلاش براي تقويت و بهبود معيشت اقشار آسيب پذير جامعه، و با استقبال هموطنان از طرح هاي تسهيلاتي و خدمات قرض الحسنه، با ۸۲ درصد رشد، از مبلغ ۶۱ هزار و ۳۴۲ ميليارد ريال در سال ۹۵ به مبلغ ۱۱۰ هزار و ۳۶۱ ميليارد ريال افزايش يافته است كه ۴۵ درصد از كل اين منابع را شامل مي شود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از ۹۰ در صد این منابع به میزان ۹۷ هزار ميليارد ريال را تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد و کمتر از آن پرداخت نموده و ده درصد باقي مانده نيز به شکل ذخيره قانوني نزد بانك مركزي سپرده گذاري شده است.
این بانک در ده سال فعالیت خود، با جذب ۵ میلیون و سيصد هزار نفر سپرده گذار به بيش از سه ميليون و ۲۴۵ هزار نفر تسهيلات قرض الحسنه با مبلغ دويست هزار ميليارد ريال پرداخت کرده است که از اين ميزان تعداد ۷۵۲ هزار فقره تسهيلات با مبلغي بالغ بر ۸۲ هزار ميليارد ريال در سال ۹۶ اعطا شده است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو