کوچکی‌نژاد: برای حل مشکلات کشور به‌جای تکیه بر استکبار باید به مردم تکیه کرد 
چاپ 

کوچکی‌نژاد: برای حل مشکلات کشور به‌جای تکیه بر استکبار باید به مردم تکیه کرد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید بر مردم تکیه کرد و از آنها کمک گرفت. امروز واردات بی‌رویه و قاچاق کالا از عمده مشکلات کشور است.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا  ، جبار کوچکی‌نژاد در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در سالی که حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است همه مسئولین و مردم باید تلاش کنند تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم. به جای تکیه بر عوامل استکبار باید به مردم تکیه کرد و از آنها کمک گرفت تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. امروز واردات بی‌رویه و قاچاق کالا و رکود از عمده مشکلات کشور است. همه باید در راستای رفع این مشکلات گام برداریم و از وعده‌های بی‌ثمر و بدون عمل که اعتماد مردمی را کم رنگ می‌کند، پرهیز کنیم.

وی در ادامه گفت: کسانی که قبلا در مسند قدرت بودند و دولت را اداره می‌کردند و امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و شعار قانونگرایی می‌دهند اما در زمان مدیریت خود به هیچ قانونی پایبند نبودند و همچنان به افکار انحرافی خود ادامه می‌دهند باید بدانند که از طرف مردم سیلی خواهند خورد. به مسئولین امنیتی تذکر می‌دهم که جلوی اینگونه افراد را بگیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: افرادی که از تریبون‌های رسمی کشور امروز بحث رفع حصر را بیان می‌کنند چطور از کسانی دفاع می‌کنند که نظام را به پرتگاه بردند و خون مردم بیگناه را ریختند و به مقدسات توهین کردند و شرایط را برای دشمن آماده کردند. شما باید به آنان تذکر دهید تا از نظام و مردم عذرخواهی کنند اما این جای تعجب دارد که آقایان می‌خواهند مردم از این افراد به دلیل خیانت‌شان عذرخواهی کنند، شما نمایندگان مردم هستید نه نمایندگان فتنه‌گران.

کوچکی‌نژاد افزود: افرادی که برجام را آب طلا می‌گیرند و می‌گویند سند افتخار ماست باید در قبال حرف خود که می‌گفتند اگر برجام تصویب نشود هر روز ۱۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کنیم و با چشم بینا مسیر برجام طی شده است پاسخگو باشند. اگر برجام به راستی با چشم بینا طی شده بود چطور  آمریکا بدعهدی کرد. برای بررسی این موضوع باید از راکتور هسته‌ای اراک تا خاموشی سانتریفیوژها را دید و آن وقت پاسخ داد که چه کسی از این توافق سود برده است.

وی تصریح کرد: سردمداران آمریکا خون مردم را در شیشه کردند و نتیجه تحریم‌های آمریکا، مردم را دچار مشکل کرده است. مردم از این سیاست‌های آغشته به خون مظلومان خسته شده‌اند. امروز ما منتظر چه کسی هستیم تا مشکلات را حل کند، چطور با سکوت در مجلس از بانی عذاب و مشکلات مردم حمایت می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مگر مقام معظم رهبری نگفته بودند که به آمریکا اعتمادی نیست و باید از رییس‌جمهور آمریکا امضا گرفته شود تا برجام قدم به قدم اجرایی شود. چرا اقتدار ملی را خدشه‌دار کردید؟ مگر در مجلس در ماده سه برجام قانون وضع نکردید که اگر یکی از کشورها از برجام خارج شود ما نیز از برجام خارج می‌شویم، چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

کوچکی‌نژاد گفت: چرا از آتش زدن برجام عده‌ای آشفته می‌شوند؟ آنها آرامش مردم ما را آتش زده‌اند. آتش زدن برجام یک اقدام انقلابی بود. آقای رییس‌جمهور آیا هنوز باور ندارید که آمریکا به دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی است؟

وی در پایان گفت: آقای رییس‌جمهور چرا با رییس بانک مرکزی که عامل نابسامانی بازار است برخورد نمی‌کنید. چرا ده‌ها میلیارد دلار که در این ماه‌ها از کشور خارج شده است را بررسی نمی‌کنید؟

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو