افتتاح شرکت پارس فولاد سبزوار با حضور رئیس جمهور 
چاپ 

افتتاح شرکت پارس فولاد سبزوار با حضور رئیس جمهور

روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷ همزمان با سفر رئیس جمهور، تعدادی از اعضای هیات دولت و هیات همراه به خراسان رضوی، شرکت پارس فولاد سبزوار وابسته به بانک پارسیان با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن فولاد به عنوان یکی از ۸ طرح استانی کشور افتتاح شد.

در این مراسم، که علاوه بر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، دکتر سمیعی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان، تعدادی از مقامات محلی و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند، شرکت پارس فولاد سبزوار با  برنامه ریزی، سرمایه گذاری و تلاش متخصصان کشور در سازمان معادن و توسعه صنایع معدنی به بهره برداری رسید.

این طرح استانی، براساس مصوبه شورای اقتصاد در ۲۱ تیرماه ۱۳۸۵ و ماموریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در خصوص طرح جامع تولید فولاد در برنامه چهارم توسعه و به استناد بند ۶ ماده ۳ قانون برنامه و بودجه نسبت به سرمایه گذاری جهت ایجاد ظرفیت تولید ۶.۴ میلیون تن فولاد در سال در قالب طرح‌های استانی شکل گرفته است.
شرکت پارس فولاد سبزوار،  به عنوانی یکی از ۸ طرح فولادی و استانی کشور، بر اساس مطالعات امکان‌سنجی در استان خراسان رضوی در سال ۱۳۸۵ شکل گرفته و  در منطقه ای به نام جوین و در محلی با مساحتی بیش از ۲۳۰ هکتار واقع در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار-اسفراین قرار دارد .

 

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو