حضور فعال بانک تجارت در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 
چاپ 

حضور فعال بانک تجارت در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بانک تجارت با برپایی غرفه در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، آخرین خدمات و سرویس‌های سوپرمارکت مالی خود را به نمایش گذاشت.

شرکت‌های عضو هولدینگ مالی بانک تجارت با حضور در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های تهران به مدت چهار روز از صبح دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه تا پنجشنبه هفته جاری به معرفی خدمات نوین خود می‌پردازند.

شرکت‌هایی همچون بیمه تجارت نو، کارگزاری تجارت، ایران کیش، سیمرغ تجارت و همچنین بخش‌های مختلف بانک تجارت از جمله خدمات ارزی و بانکداری بین الملل، بازاریابی و روابط با مشتریان و روابط عمومی و تبلیغات در این نمایشگاه پاسخگوی بازدید کنندگان هستند.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای بورس، بانک و بیمه به شمار می‌رود، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد و فرصتی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار داده و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.

یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه صبح دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهورو شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اورق بهادار افتتاح و به مدت چهار روز از ساعت ۸ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو