وزیر صنعت: برای گسترش روابط همه‌جانبه با عراق تلاش می‌کنیم 
چاپ 

وزیر صنعت: برای گسترش روابط همه‌جانبه با عراق تلاش می‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت، آماده‌سازی و هماهنگی جهت برنامه‌های سفر روز چهارشنبه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری عراق را مهم‌ترین محور گفت‌وگوها و مذاکرات خود با مقامات عراقی در جریان سفر به این کشور عنوان کرد.

به گزارش یمین نیوز ، محمد شریعتمداری در بدو ورود به بغداد گفت: در این مذاکرات به بررسی و تلاش برای گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌های سیاسی و اقتصادی از جمله مشارکت ایران در بازسازی مناطق جنگ‌زده ناشی از تهاجم داعش پرداخته خواهد شد.

وی افزود: در دیدارهای خود با وزیران برنامه‌ریزی و صنایع عراق زمینه‌های گسترش همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی میان تهران و بغداد را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

الموسوی قائم‌مقام وزارت تجارت عراق نیز با استقبال از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان به عراق ابراز امیدواری کرد که اراده دو طرف در توسعه روابط در همه زمینه‌ها بیش از پیش تحقق یابد.

شریعتمداری روز دوشنبه در راس یک هیات بزرگ تجاری و صنعتی به دعوت رسمی سلمان الجمیلی وزیر برنامه‌ریزی عراق وارد بغداد شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال ولید حبیب الموسوی قائم مقام وزیر تجارت عراق قرار گرفت.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو