تجهیز 10 جایگاه CNG به کیوسک پرداخت بانک تجارت 
چاپ 

تجهیز ۱۰ جایگاه CNG به کیوسک پرداخت بانک تجارت

بانک تجارت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش ۱۰ جایگاه CNG در مشهد و کرج را به سیستم پرداخت الکترونیکی تجهیز کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیر عامل و رییس هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این مطلب گفت : پرداخت وجوه توسط مشتریان در جایگاه های سوخت گیری گاز همواره از   دغدغه های رانندگان به شمار می رود و پرداخت وجه نقد با مبالغ خرد و نیز فاصله دستگاههای کارت خوان با پمپ گاز فرآیند سوخت گیری را با مشکل و تاخیر مواجه می کند . کیوسک پرداخت الکترونیکی بانک تجارت که از فناوری غیر تماسی برخوردار است این مشکل را به حداقل کاهش می دهدو گامی بزرگ در عرصه صنعت پرداخت به شمار       می رود.

وی با اشاره به این که تاکنون ۱۰ جایگاه CNG در مشهد و کرج به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز شده اند خاطر نشان کرد: بانک تجارت آمادگی دارد در صورت همکاری شرکت ملی گاز نسبت به تجهیز سایر جایگاههای عرضه سوخت گاز به این سیستم در سریعترین زمان اقدام نماید. وی دارا بودن PIC-PED  و رعایت استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و رعایت الزامات HSEمانند ضد انفجار بودن بخشی از تجهیزات، مقاوم بودن در برابر حریق و متصل بودن به سیستم(ERT) از جمله قابلیت های این سیستم برشمرد که آن را متمایز کرده است.

حق وردی یادآور شد: محصول پرداخت الکترونیکی CNG ارائه شده توسط شرکت ایران کیش به عنوان اصلی ترین شرکتPSP بانک تجارت اخیرا در جشنواره مرحوم دکتر نور بخش در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به عنوان محصول برگزیده مورد تقدیر قرار گرفته است. کسب این رتبه در معتبر ترین جایزه سیستم بانکی کشور که با تلاش و بهره گیری از دانش داخلی و در سال اقتصاد مقاومتی محقق شده است یک موفقیت بزرگ برای این محصول ، شرکت ایران کیش و در نهایت بانک تجارت است که به عنوان سهامدار عمده این شرکت می باشد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو