مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران: رضایتمندی کامل مشتریان نتیجه تلاش و اخلاق مداري کارکنان بانک است 
چاپ 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران: رضایتمندی کامل مشتریان نتیجه تلاش و اخلاق مداري کارکنان بانک است

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران براساس اعلام اداره کل بازرسي و حسابرسي داخلي مبني بر دستيابي به رضايت صددرصدي مشتريان بانك در ارائه خدمات مطلوب، از كاركنان صف و ستاد تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در بخشی از متن تقدیر مرتضي اکبري به دليل اهتمام کارکنان براي جلب رضايت كامل مشتريان آمده است:
” تحقق دستیابی به رضایتمندی کامل مشتريان، مراجعين و متقاضيان يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي است که مولفه هايي همچون سرعت ، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع ، كيفيت كار انجام شده ، نحوه رفتار با مردم و شفافيت و اطلاع رساني مناسب موجبات آن را فراهم مي سازد.
براین اساس، برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی همکاران گرانقدر شعب و ستاد بانک، مديران عزيز استان ها و مديران ستادي براي تلاش در افزايش و ارتقاء رضايت ارباب رجوع و تحقق مشتري مداري ابراز نمايم.
بی شک مشتریان این بانک از مظلوم ترین و نيازمندترين اقشار جامعه به شمار مي آيند و اميدوارم که اين همت در راستاي جلب حداکثري رضايت مشتريان در ارائه خدمات در ماه ها و سال هاي آتي نيز همچنان تداوم داشته باشد.”
بنا براین گزارش، یکی از عوامل رشد وتوسعه اقتصادی کشورها وجود بانکهايي با کارايي وسلامتي بالاست؛ در اين راستا بانك قرض الحسنه مهر ايران تلاش مي كند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته هاي مشتريان رضايت و وفاداري آنان را فراهم آورد.
این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداري الکترونيک سعي دارد تا نيازهاي مشتريان خود را درك كرده و هر روز بهتر و بيشتر به كيفيت خدمات خود از طريق بانكداري الكترونيكي بيافزايد.
تولید خدمات جدید مبتنی بر اینترنت، مانند راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، بهبود و بروز رساني موبايل بانک و گسترش زيرساخت هاي لازم براي اينترنت بانک، سبب شده است تا مشتريان بتوانند بيشتر امور بانکي خود را بدون حضور فيزيکي به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران انجام دهند.
بررسی گزارش شکایات دریافتی از مشتريان در دي ماه سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان دهنده رضايتمندي صد درصدي مشتريان از عملکرد بانک و رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع، نسبت به همين دوره در سال گذشته است.

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو