عضو هیات مدیره بانک: خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رفع مشکلات مراکز تولیدی 
چاپ 

عضو هیات مدیره بانک: خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رفع مشکلات مراکز تولیدی

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از مناطق ويژه اقتصادي بوشهر و عسلويه اظهارداشت: خدمات اين بانک به بهبود معيشت کاركنان و ارتقاء انگيزه و بهره وري نيروي انساني كمك مي كند و رفع مشكلات واحدهاي صنعتي و مراكز توليدي استان بوشهر را در بر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه نجدي مدير امور استان ها به منظور ارزيابي عملکرد شعب بانك و تبيين راهكارهاي ضروري براي تحقق اهداف ترسيمي در فرصت باقيمانده از سال به استان بوشهر سفر كرد.
بررسی ظرفیت ها، فرصت ها و توانمندی های استان براي افزايش سهم بانک از بازارهاي پولي، بازديد از شعب و نحوه عملکرد کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مشتريان و مراجعين و ديدار و گفتگو با مديران مجموعه هاي صنعتي و پتروشيمي، بخشي از اهداف اين سفر بود.
حسن تلیکانی در سفر به این استان از مناطق ویژه اقتصادي بوشهر و عسلويه نيز بازديد کرد و اهتمام کارکنان در گسترش سطح همكاري هاي دوجانبه با شركت ها و صنايع مختلف را خواستار شد.
وی بر اهمیت منطقه ویژه اقتصادی و تاثير فعاليت‌هاي آن در ايجاد اشتغال تاکيد کرد و گفت: منطقه ويژه اقتصادي بوشهر و عسلويه با داشتن ظرفيت‌هاي مناسب، نقش مهمي در جذب سرمايه گذار در عرصه‌هاي مختلف توليدي و صنعتي دارد و خدمات بانک قرض الحسنه مهرايران مي تواند به تسريع در بهبود وضعيت معيشت کاركنان اين صنايع كمك كند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز بر اقدامات مثبت و موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در راستاي بهبود معيشت، ازدواج جوانان، اشتغالزايي و بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خدمات اين بانک در کنار پتانسيل هاي اقتصادي منطقه مي تواند سهم بسزايي در رشد و شكوفايي كسب و كار و رفع مايحتاج ضروري جامعه به ويژه مردم منطقه داشته باشد.
بنابر این گزارش، در این سفر، پاساد مدیرشعب استان بوشهر گزارش مبسوطی از عملکرد شعب در حوزه هاي جذب منابع، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات ارائه کرد.
شایان ذکر است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمايه انساني و علي طبلشي رييس اداره کل پشتيباني نيز در اين سفر حضور داشتند.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو