Logo of a company

مصدومیت مردوخی کردستانی ،مشاور سکاندار بانک مرکزی در نمایشگاه مطبوعات توسط مالباختگان موسسات اعتباری

mariz

ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت  اصحاب رسانه ،سر دبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز ،نور سحر سردبیر هفته نامه مردوخ  و مشاور دکتر سیف  در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات که در محل مصلی تهران برگزار شد مورد هجمه عده زیادی از مالبلختگان کاسپین و دیگر موسسات قرار گرفت که این موضوع سبب زخمی شدن  سر و صورت وی و شکستن کتف دست راست شد وبلافاصله در بیمارستان بستری شد.

در طی این حادثه تجمع کنندگان با حمل پلاگارد علیه مقامات کشوری و دکتر سیف شعار سر دادند که در این میان مردوخی کردستانی به منظور بر قراری آرامش  و همچنین حمایت از مقامات کشوری و سکاندار بانک مرکزی ،در نمایشگاه به صحبت و نصیحت مالباختگان پرداخت اما متاسفانه آنها به سمت وی هجوم آورده به طوری که ایشان به دلیل ازدحام جمعیت و هل دادن، زمین خورده و دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست و سر وصورت شده است.

این اتفاق  همزمان با آخرین روز نمایشگاه مطبوعات روز جمعه ۱۲ آبان ماه با تجمعی از سوی سپرده گذاران کاسپین و دیگر موسسات صورت گرفت..

ناصر مردوخی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این  حادثه ، افزود: ساعت ۱۱ و نیم صبح روز ۱۲ آبانماه  تعدادی از سپرده گذاران موسسات کاسپین، آرمان ایرانیان و ثامن الحجج به نمایشگاه آمده و علیه دولت و بانک مرکزی شعار  دادند.

وی ادامه داد:‌ من  نیز در مقابل آنها اعلام کردم که بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای احقاق حق سپرده گذاران انجام داده و هماهنگی های لازم در حال صورت گرفتن است.

مردوخی تصریح کرد:‌در همین زمان یکی از سپرده گذاران اقدام به هل دادن من کرد و به دلیل ارتفاع سطحی که در پشت سرم وجود داشت زمین خوردم و کتف و پیشانی ام شکست.

یاد آور می شود  مردوخی کردستانی بعد از مصدومیت به ابتدا  بیمارستان فیرزوگر منتقل و سپس به بیمارستان بانک ملی انتقال یافت و در حال درمان می باشد .

گفتنی است در حال حاضر سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز به دلیل شکستگی سر و شکستگی کتف دست در بیمارستان بستری است.