در استان مرکزی تحقق یافت: رشد ۴۸ درصدی منابع و اجرای صحیح سیاست هاي اعتباري 
چاپ 

در استان مرکزی تحقق یافت: رشد ۴۸ درصدی منابع و اجرای صحیح سیاست هاي اعتباري

عظیم حسین آبادی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان مرکزي از رشد ۴۸ درصدي منابع قرض الحسنه طي شش ماه سال جاري خبر داد و گفت: توجه به مسئوليت هاي اجتماعي وتحقق اهداف و سياست هاي اعتباري تدوين شده، سرلوحه اقدامات کارکنان صف و ستاد اين استان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسین آبادی با اشاره به فعاليت هاي موثر انجام شده در سال جاري بيان داشت: برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي دستيابي به افق هاي ترسيمي در قالب اهداف برنزي، نقره اي و طلايي در استان در حال اجرا است و تلاش شده تا با عملکرد شايسته، اين روند را تا پايان سال جاري حفظ کنيم.
وی یکی از اهداف و برنامه های بانک قرض الحسنه مهرايران را کاهش نابرابري‌هاي اقتصادي و توسعه عدالت اجتماعي دانست و گفت: توانمندسازي و بهبود معيشت، اثربخشي در اشتغالزايي، ارتقاء سلامت و درمان، ازدواج جوانان، توجه به آموزش و پرورش و تلاش براي تسهيل در تحصيل دانش آموزان خصوصاً در مناطق محروم کشور از جمله اقداماتي است كه در اين بانك بيشتر مدنظر قرار گرفته است.
مدیرشعب استان مرکزی تصریح کرد: در سال ۹۶ بخشی از بودجه تبليغات بانک به انجام فعاليت هاي عام المنفعه و با هدف دستگيري مستقيم از نيازمندان واقعي جامعه اختصاص يافت که در اين راستا ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال ميان دانش آموزان مستعد مقطع متوسطه مدارس شبانه روزي مناطق محروم كشور توزيع شد.
وی تدوین طرح های متنوع و مناسب تسهیلاتي، تشکيل منظم کميته هاي بازاريابي، ارائه خدمات به موقع و فراخور نياز مشتريان، تبليغات مؤثر، برگزاري نشست هاي مختلف با انواع مشتريان و … را از جمله دلايل موفقيت استان در راستاي رشد منابع و دستيابي به سهم بيشتري از بازارهاي هدف بر شمرد.
حسین آبادی، این موفقیت را مرهون تلاش کليه کارکنان صف و ستاد استان با بهره گيري از رهنمودهاي مديران ارشد بانک دانست و گفت: بحمدالله، فرهنگ قرض الحسنه در حال توسعه و شكوفايي است و مبين اين موضوع نيز استقبال مردم به استفاده از خدمات بانك قرض الحسنه مهرايران مي باشد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو