Logo of a company

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران از شعب همدان

توکلی و تلیکانی اعضای هيات مديره و نجدي مدير امور استان ها به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب در حوزه هاي مختلف جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف، وصول مطالبات و رعايت اصول مشتري مداري و بهداشت اعتباري به استان همدان سفر كردند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی عضو هيات مديره ناظر بر استان همدان در بازديد از شعبه شهداء در رابطه با جذب منابع پايدار، راهکارهاي توسعه بازارهاي هدف، تبليغات و همچنين تمرکز بر حساب جاري رهنمودهاي لازم را بيان داشت و از تمامي همكاران خواست تا خدمات و قابليت هاي حساب هاي جاري بانك را در مناطق حومه اي شهر معرفي نمايند.
وی افزود: سهم بانک از منابع قرض الحسنه باید به قدری افزایش يابد که افراد نيازمند بتوانند بلافاصله تسهيلات دريافت کنند.
در ادامه، توکلی عضو دیگر هیات مدیره نيز با اشاره به ايجاد کميته رفاهي بيان داشت: با برگزاري جلسات متعدد در کميته رفاهي بانک، تصميمات شايسته اي در حوزه هاي مختلف مانند بهداشت و درمان، ورزش، مهمانسرا و غيره اتخاذ شده است تا بيش از پيش شاهد ارتقاي بهره وري و انگيزه همكاران باشيم.
شایان ذکر است، در این بازدیدها، امیني مديرشعب استان همدان نيز در خصوص فعاليت کميته هاي بازاريابي، وصول مطالبات و غيره در ۵ ماهه نخست سال گزارشي را ارائه نمود.