در مراسم انعقاد تفاهم نامه با بانک سپه: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره): با حمایت بانک سپه 18 هزار خانوار به خودکفایی رسیدند 
چاپ 

در مراسم انعقاد تفاهم نامه با بانک سپه: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره): با حمایت بانک سپه ۱۸ هزار خانوار به خودکفایی رسیدند

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با حمایت بانک سپه طی ۵ سال گذشته بیش از ۱۸ هزار خانوار به خودکفایی رسیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مهندس پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم انعقاد تفاهم نامه با بانک سپه با بیان اینکه تعلق خاطر ویژه ای به بانک سپه دارم، گفت: سال گذشته سهم تکلیفی بانک های عامل ۱۰۰۰ میلیارد تومان بود که از محل آن به اجرای ۷۶ هزار و ۵۳۴ طرح اقدام شد.

* رتبه دوم بانک سپه در تسهیلات پرداختی به خانواده های محروم
وی با بیان اینکه بانک سپه در درصد پرداختی به سهم تکلیفی، رتبه دوم را کسب کرده است، اضافه کرد: بانک سپه در اجرای تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵، مبلغ ۲۷۷ میلیارد ریال برای تعداد ۲ هزار و ۸۳ طرح اشتغال زا پرداخت کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به عملکرد برنامه پنجم توسعه کشور از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵گفت: بانک سپه با پرداخت ۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات، سبب شد ۱۸ هزار و ۲۴۳ خانوار به خود کفایی دست یابند.
وی تأکید کرد: حمایت های بانک سپه به ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد اشتغال برای محرومین منجر شده است.
پرویز فتاح گفت: در سال ۱۳۹۶ سهم تکلیفی بانک ها ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که در این میان سهم بانک سپه یکصد میلیارد تومان بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تلاش این کمیته در کمک به اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش مبتنی بر اهداف دولت، مجلس، نظام و تأکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: به مدد حمایت های صورت گرفته، در سال گذشته ۱۷۵ هزار نفر این توان را پیدا کردند تا از پوشش این کمیته خارج شوند که درمورد ۱۰۰ هزار خانوار، به دلیل اشتغالزایی های صورت گرفته برای آنها بوده است.
فتاح به بیان پیشنهاد و طرح هایی برای توسعه همکاری ها با بانک سپه اقدام کرد و در ادامه، دستور پرداخت سهم کامل مصوب حداکثر تا پایان سال جاری را خواستار شد؛ وی همچنین از بانک خواست تا با پذیرش یک ضامن معتبر، برای اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون ریال اقدام کند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو