Logo of a company

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: رویکرد این بانک، اجتماعی و در شبکه بانکی كشور كاملا متفاوت است.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ديدار با سردار منتظرالمهدي معاونت اجتماعي ناجا، در خصوص اقدامات انجام شده براي رفع محروميت ها و کاهش آسيب هاي ناشي از مشکلات مالي بيان داشت: فعاليت هاي اين بانك طي ۴ سال اخير و در دولت يازدهم با رويكردي كاملا اجتماعي همراه بوده و عملكرد آن نسبت به بانك هاي تجاري شبكه بانكي كشور كاملا متفاوت است.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری ضمن تاکید به حمايت ۱۰ بانک بزرگ كشور از برنامه ها و اهداف تدوين شده براي بانك قرض الحسنه مهر ايران گفت: عمده كار ما در اين بانك پوشش افراد محروم و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه مي باشد كه در اين راستا همكاري هاي متعددي با ساير سازمان ها، نهادها و ارگان ها انجام شده است.
وی افزود: تا کنون این بانک گام های موثر و مفیدي در حوزه هاي کارآفريني و اشتغالزايي، بهداشت و درمان، معيشت و ازدواج جوانان برداشته است و با ۵۳۰ شعبه فعال در کليه استان هاي كشور مشغول ارائه خدمات و تسهيلات قرض الحسنه به مراجعين و متقاضيان مي باشد.
مرتضی اکبری با اشاره به تغیر رویکرد بانکي دنيا، از شعبه محوري به سمت گسترش خدمات بانکداري نوين اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات ارزنده اي براي توسعه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي انجام و با راه اندازي سامانه هاي آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات، فصل جديد و متمايزي در ارائه خدمات بانكي به مردم ايجاد شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: این بانک منابع قرض الحسنه اشخاص حقیقي و حقوقي خصوصاً خيرين جامعه را جذب نموده و در قالب تسهيلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا ۴درصد به نيازمندان جامعه پرداخت مي نمايد.
وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور پرداخت شده که این مقدار طی چهار ماه ابتداي سال جاري نزديک به دويست و ده هزار فقره وام مي باشد.
مرتضی اکبری تصریح کرد: اشخاص حقیقي و حقوقي مي توانند با انتقال بخشي از گردش مالي خود به حساب هاي قرض الحسنه اين بانک در قالب طرح هاي حمايتي و اعتبار در حساب جاري از شعب اين بانک تسهيلات قرض الحسنه دريافت نمايند.