اعزام اولين گروه زائران گيلاني به سرزمين وحي 
چاپ 

اعزام اولين گروه زائران گيلاني به سرزمين وحي

اولين گروه از زائران گيلاني حج تمتع سال ۹۶در قالب دو كاروان به مدت دو روز با يك فروند هواپيماي ايرباس  A300از فرودگاه رشت به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاه گيلان، مهندس غلامرضا كريم آقايي مدير كل فرودگاه گيلان با اشاره به عمليات پروازهاي حج تمتع از اين فرودگاه گفت: اولين گروه از زائران گيلاني حج تمتع امسال، روز  چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه سال جاري از فرودگاه بين المللي سردار جنگل رشت به مقصد جده اعزام خواهد شد.

وي افزود: زائران گيلاني كه امسال به حج تمتع اعزام خواهند شد در قالب سه سورتي پرواز به جده اعزام خواهند شد و قرار است ۷۹۴ زائر به همراه ۳۰ نفر از عوامل اعزام شوند.

مدير كل فرودگاه گيلان خاطرنشان كرد: كميته تسهيلات حج استان كه متشكل از كليه ارگانهاي ذيمدخل فرودگاهي است قبل از شروع عمليات پرواز حج تمتع در فرودگاه رشت تشكيل جلسه داد و آخرين تصميم گيري ها را براي تسهيل در اعزام زائران گيلاني از فرودگاه رشت اتخاذ كرد.

وي اضافه كرد: اولين گروه زائران گيلاني به سرزمين وحي به تعداد ۲۷۵ نفر، ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و گروه دوم ساعت هشت و ۲۰ دقیقه صبح نوزدهم مردادماه جاری و گروه سوم ساعت یک بامداد بیستم مردادماه، از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت به مقصد جده اعزام خواهند شد و امسال ۷۹۴ زائر به همراه ۳۰ نفر از عوامل در قالب شش کاروان و سه پرواز از گیلان راهی سرزمین وحی می شوند.

گفتني است: زائران گيلاني برای انجام مناسک حج یک ماه در سرزمین وحی اقامت خواهند داشت، به اين صورت كه حدود ۲۵ روز برای مناسک حج در مکه مکرمه و پنج روز پایانی را در مدینه منوره اقامت خواهند داشت.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو