پیام تبریک وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت روز خبرنگار 
چاپ 

پیام تبریک وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت روز خبرنگار

قسم به قلم و آنچه می نویسد»

 

بی شک رسانه ها یکی از مهمترین ارکان تصمیم ساز در دنیای کنونی بوده و هیچ دولت و صاحب منصبی نمی تواند بدون اعتنا به افکار عمومی تصمیم گیری کند. رسانه ها بعنوان رکنی که  افکار عمومی را نمایندگی می کنند و محملی برای طرح آزاد نظرات، نقد صریح سیاست ها و عملکردها بوده، صاحبان قدرت را به پاسخگویی وادار نموده و با مشارکت صاحب نظران در حوزه های مختلف بر پیشبرد سیاست های اصولی صحه گذاشته و از تکرار خطاهای احتمالی جلوگیری می نمایند.

 

در کشور ما که به لطف الهی و مجاهدت های فراوان شاهد استقلال سیاسی و حکمرانی بر مبنای رأی جمهور هستیم ایفای این نقش برای صاحب نظران و نخبگان در عرصه عمومی بیش از پیش فراهم آمده و در این ۴ دهه به صورت مستمر و رو به تزاید، فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی منشأ اثر بوده و همواره به مثابه ظرفیتی برای بیان کژی ها و اصلاح امور عمل کرده است. البته هر چند که رسانه ها در این راه متحمل فشارهای فراوانی شده اند، اما به یقین شیرینی نتایج حاصله، مرارت ها و مشقت ها را قابل پذیرش   می کند.

 

از همین روست که شغل شریف خبرنگاری در رسته مشاغل سخت قرار گرفته و بدون تردید صرف نام‌گذاری یک روز بنام روز خبرنگار نمی تواند جبران کننده زحمات و تلاش های شبانه روزی این قشر فرهیخته و سخت کوش کشورمان باشد لکن از باب تکریم و به صورت نمادین نامگذاری این روز به نام خبرنگار را برای تقدیر و تشکر از زحمات تمامی فعالان رسانه ای و بویژه خبرنگاران عزیزمان گرامی می داریم. جا دارد به سهم خود از مساعدت ها، همراهی ها و نقدهای سازنده و عالمانه ای که در طول دوره خدمتگزاری ام در دولت یازدهم از جانب اصحاب رسانه صورت پذیرفته، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

اینجانب بعنوان عضوی از دولت تدبیر و امید بر این باورم که، اگر همراهی ها و حمایت های توأم با نقادی اصحاب رسانه‌ نبود دولت نمی توانست در عرصه های مختلف از جمله عرصه اقتصادی موفقیت های کنونی را کسب نماید.

 

در اینجا لازم می دانم روز خبرنگار را به یکایک اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران، روزنامه نگاران، تحلیلگران و مدیران عزیز و پر تلاش رسانه های کشورمان در سطوح ملی، منطقه ای و محلی تبریک گفته و دعای خیر خویش را نثار آستان پر مهرتان نمایم.

 

حق یارتان باد و عزتتان مستدام.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو