Logo of a company

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران: دستاورد های این بانک حاصل تلاش، تدبیر، انگیزه و تجربه مديران و کارکنان است

جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادي استان گلستان با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، محسن پدرام رييس هيات مديره و عيسي امامي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدير عامل بانک در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي استان گلستان بيان داشت: خدا را شاکريم كه مجموعه بانك قرض الحسنه مهر ايران را مديران و كاركناني جوان و با انگيزه تشكيل داده است. همكاراني كه با تلفيق تجربه و نيروي جواني توانسته اند خدمات اين بانك را به نيازمندان واقعي جامعه ارائه دهند.
وی افزود: دستاورد های این بانک حاصل تلاش، تدبیر، انگيزه و تجربه مديران و کارکنان شايسته آن مي باشد و اميدواريم روز به روز شاهد رشد و شکوفايي بيشتر و بهتر استان گلستان نيز باشيم.
در ادامه، محسن پدرام رئیس هیات مدیره نیز، از زحمات کليه پرسنل به ويژه تقوي مديرشعب و قائمي معاون شعب استان گلستان قدرداني نمود و اظهار داشت: همکاران اين استان در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شايسته اي را ارائه دادند که جا دارد از تمامي شعب اين استان و كاركنان صف و ستاد نيز تشكر و تقدير كرد.
رئیس هیات مدیره بانک ضمن تأکید بر مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نيز همانند سال گذشته پرداخت تسهيلات ازدواج از اولويت هاي دولت و بانک مرکزي است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانك و همچنين طرح ضربتي وام ازدواج، همكاران ما بايد بيش از پيش در اين امر اهتمام داشته باشند.
امامی عضو هیأت مدیره ناظر بر استان، نیز به تشريح بخشي از اقدامات مثبت مديريت شعب گلستان در سال گذشته پرداخت و برنامه هاي آتي استان را افزايش توان بانک در ارائه خدمات بيشتر و مطلوب تر عنوان نمود.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نماد بانکداری اسلامی در کشور است که فقط در راستاي سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهيلات مي نمايد، زيرا به نظر مي رسد تنها راه اصلاح اقتصاد كشور حركت به سمت بانكداري اسلامي و قرض الحسنه است.
وی همچنین، نقش کارکنان در رضایتمندی مشتريان را بسيار تأثيرگذار دانست و تأکيد کرد: وجود نيروي انساني متخصص و با انگيزه مي تواند كمك شاياني به حركت موثر و شايسته بانك نمايد، بنابراين نيروي انساني به عنوان يكي از مهمترين سرمايه هاي بانك همانند پل ارتباطي موثر ميان سازمان و مشتريان هستند كه بايد توجه ويژه اي به اين عزيزان نمود.
امامی افزود: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همکاران را مي طلبد و پرسنل در اين راه نبايد از هيچ تلاش و کوششي دريغ کنند.
در این جلسه، تقوی مدیر شعب استان گلستان نیز ضمن عرض خير مقدم به مديران ارشد بانک و تبريک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) و دهه مبارک کرامت مديران ارشد بانك بابت توجه ويژه اي كه به اين استان دارند، تقدير و تشكر نمود. وي به تحليل عملكردي استان با توجه به آمار و گزارشات تحليلي منابع و مصارف، فعاليت هاي انجام شده در حوزه هاي مختلف و آسيب ها و نقاط ضعف موجود پرداخت و مساعدت بيشتر را خواستار شد.
در پایان این نشست، تمامی کارکنان به معرفی خود پرداخته و پيشنهاداتي را در زمينه هاي سامانه اعتباري، افتتاح حساب و تسهيلات آنلاين و … ارائه نمودند.