Logo of a company

ترویج اقدامات شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آق قلا

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طي سفر ۲ روزه به استان گلستان و ديدار با اهل تسنن بر لزوم ترويج قرض الحسنه و احياي بانکداري اسلامي تاکيد نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک فرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مديرعامل، محسن پدرام رئيس هيات مديره و عيسي امامي عضو هيات مديره بانک پس از بازديد از شعبه شهرستان آق قلا، به منظور تشريح اقدامات و عملکرد بانك در حمايت از مددجويان و نيازمندان واقعي جامعه و همچنين معرفي سبد محصولات و طرح هاي تسهيلاتي مبتني بر قرض الحسنه با حاج الياس آخوند قرنجيك مدير حوزه علميه مصلحي و آخوند عبدالحي ميرزا علي امام جمعه اهل تسنن شهرستان ديدار و گفتگو كرد.
اکبری در نشست با حاج الیاس آخوند قرنجیک بر انجام کلیه فعاليت هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي نهادينه نمودن فرهنگ بانكداري اسلامي و ارائه خدمات قرض الحسنه به مردم تاكيد كرد كه با استقبال مدير حوزه علميه مصلحي شهرستان روبرو شد.
همچنین، در دیدار با آخوند عبدالحی میرزا علي که در محل مصلاي نماز جمعه و همگام با کلاس هاي آموزشي مناسک حج برگزار شد، گزارش مبسوطي از ساختار، اهداف و ماموريت هاي سازماني بانک قرض الحسنه مهر ايران و همچنين برنامه هاي در دست اقدام براي اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و گسترش بانكداري اسلامي ارائه گرديد.
در ادامه، مدیران ارشد بانک به منظور استفاده از ظرفیت های استان برای دستيابي به بازارهاي جديد طي نشستي با شهردار آق قلا نيز ديدار نمودند؛ در اين جلسه کليه اقدامات موثر بانک در راستاي رفع محدوديت هاي اقتصادي – اجتماعي تشريح شد.
معرفی خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک، توضيح گام هاي موثر برداشته شده براي توانمند سازي مددجويان و نيازمندان واقعي جامعه، پرداخت تسهيلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به برادران اهل تسنن، تشريح برنامه هاي بانک براي حمايت از ازدواج جوانان (مانند طرح پيوند مهر ايران و طرح ضربتي ازدواج) و همچنين تفاهنامه هاي حمايت از روستاييان، اشتغالزايي و کارآفريني با بنياد مسكن انقلاب، وزارت تعاون و بسيج سازندگي و …. در ديگر موارد مطرح شده در اين ديدارها بود.