با حمايت بانک صادرات ایران بيمارستان٤٠٠ تخت خوابي در اروميه ساخته مي شود 
چاپ 

با حمايت بانک صادرات ایران بيمارستان٤٠٠ تخت خوابي در اروميه ساخته مي شود

امیر یوسفیان معاون اعتباری بانک صادرات ایران از پروژه  ساخت بيمارستان ٤٠٠ تختخوابي ميلاد  كه از سوي اين بانك تامين اعتبار شده است، بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، یوسفیان در سفر به استان آذربایجان غربی در بازدید از طرح ها و پروژه هایي كه با منابع اين بانك تكميل شده و يا در حال ساخت هستند، گفت: افزايش تولید و اشتغال از جمله رويكردهاي بانك در بخش اعتباري می باشد، در این راستا پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در اولویت برنامه هاي بانك قرار داده شده است كه عملكرد موفق اين بانك در سال گذشته موجب شده تا حدود ١٥ هزار بنگاه اقتصادی ضمن بهره مندي از منابع مالي بانك صادرات ايران مجدداً در مدار توليد قرار گيرند.
وی افزود: علاوه بر توسعه بنگاه های کوچک و متوسط كه نقش اساسي در افزايش توليد و اشتغال دارند، توجه به طرح های کلان اقتصادی که می توانند رفاه اجتماعی به همراه داشته باشند را هدف گذاري کرده ایم و در این رابطه تأمین منابع مالی مورد نیاز برای ساخت بیمارستان میلاد در اروميه را در برنامه های بانک قرار داده ایم .
یوسفیان تصریح کرد: با ساخت و تکمیل پروژه یاد شده می توان ضمن صرفه جویی در هزینه های درمانی شهروندان غرب کشور، شاهد ارتقاء رفاه و آسایش آنان نیز باشیم.
شایان ذکر است؛ بیمارستان میلاد اروميه که با اعتبار۴۵۰ میلیارد ریالی این بانک ساخته می شود، ٤٠٠ تختخوابی است و در دو فاز مطابق با استانداردهای روز جهان به بهره برداری می رسد، با توجه به اهمیت توریسم درمانی و همجواری این استان با کشورهای عراق، ترکیه و … می توان در کنار ارائه خدمات درمانی بههموطنان، شاهد افزایش درآمدهای این بخش نیز باشیم.
گفتنی است یوسفیان در این سفر از بیمارستان شمس و کارخانه سیمان خوی نیز که با منابع مالی این بانک تکمیل و به بهره برداری رسیده اند بازدید کرد.

 

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو