Logo of a company

کرمانشاه مقام سوم در عملکرد استانهای کشور را به خود اختصاص داد

میرزایی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ايران دراستان کرمانشاه اعلام کرد: در ارزيابي سه ماه اول سال ۹۶ که توسط مديريت امور استانها صورت گرفته بود، استان كرمانشاه بعد از استان تهران و شعبه مستقل مركزي جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، میرزایي با اشاره به کسب اين موفقيت ادامه داد: سياست تبيين شده براي شعب استان کرمانشاه فعاليت در همه زمينه هاي بانک مي باشد؛ بدين صورت كه عملكرد شعب فقط در يك زمينه شاخص، مانند جذب منابع يا وصول مطالبات بررسي نمي گردد و شعبه اي از لحاظ ما مطلوب است كه در تمام زمينه ها خوب باشد .
وی با اشاره به اهمیت خدمات نوین بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: خدمات الکترونيکي متنوع بانک از قبيل اينترنت بانك، موبايل بانك و همچنين سامانه هاي آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات قابل تحسين مي باشد و لازم است پرسنل نگاه ويژه اي به اين موضوعات داشته و مشتريان را به استفاده از اين خدمات تشويق نمايند.
مدیرشعب استان کرمانشاه در خصوص رشد چند سال اخیر منابع بانک گفت: خوشبختانه به واسطه پشتوانه معنوی قرض الحسنه، توانسته ایم از ابتداي تاسيس بانک تاکنون در مسير رشد گامهاي موثري برداريم و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا در زمينه خدمات نوين بانكي از جمله بانك هاي پيشرو و سرآمد كشور باشيم؛ البته مي طلبد در اين راه به منظور ارائه و معرفي موفقيت آميز خدمات بانك تلاشي دوچندان داشته باشيم.
وی افزود: در این راستا استان کرمانشاه در گام اول با تشکیل تیم هاي بازاريابي در سطح ستاد و صف شروع به شناسايي بازارهاي جديد نموده و با مراجعه حضوري به بنگاه هاي اقتصادي و دستگاه هاي اجرايي استان با درنظرگرفتن پتانسيل هاي موجود توانسته است در ميان مردم جايگاه ويژه اي براي خود کسب نمايد.
مدیر شعب استان کرمانشاه اهمیت مطالبات را همتراز با رشد منابع دانست و گفت : مطالبات معوق بانک ها می تواند منشأ بسیاري از بحران هاي پولي و مالي کشور باشد و آثار سوء بسياري بر بانک ها، بخش هاي مختلف اقتصادي و در ابعاد وسيع تر براي مردم كشور ايجاد مي كند زيرا بايد اقساط تسهيلات به بانك برگردد تا بانك بتواند مجدد تسهيلات پرداخت نمايد و چرخه بانكي به حركت درآيد.
میرزایی ادامه داد: به همین دليل اين مديريت با فعال نمودن کميته وصول مطالبات و رصد نمودن روزانه شعب، توانسته رشد مطالبات را کنترل نموده و مطالبات معوق بانک را کاهش دهد.
وی در پایان ضمن تاکید بر ارزش بالای کار و خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: پرسنل اين بانک بايد بدانند كه كاركردن در اين مجموعه افتخار بزرگي است كه نصيب ما شده، زيرا قرض دادن در اسلام، از امور مستحبي مؤكد است و ريشه قرآني و روايي دارد. موضوع قرض در قرآن، در چهارده آيه در سوره‏هاي مختلف، همراه انفاق و احسان به صورت‏هاي مختلف مطرح شده است، نكته مهم در اين آيات آن است كه هر چند قرض‏دهنده، مال را به ظاهر به شخص قرض‏گيرنده مي‏دهد و نه به خدا (خداوند نيازي به قرض گرفتن ندارد) تا گرفتاري فرد، خانواده يا جامعه‏اي را برطرف كند، ولي خداوند در قرآن، خودش را طرف قرض مي‏داند؛ گويا قرض مستقيم به او داده مي‏شود و اوست كه مال قرض را مي‏گيرد. چه كاري بالاتر از قرض دادن به خدا كه پاداشي چندين برابر به همراه دارد.