معرفی طرح«اتوخدمت» بانک صادرات ایران همزمان با رونمایی محصول جدید شرکت مدیران خودرو 
چاپ 

معرفی طرح«اتوخدمت» بانک صادرات ایران همزمان با رونمایی محصول جدید شرکت مدیران خودرو

در مراسم رونمایی از  محصول جدید شرکت مدیران خودرو در هتل اسپیناس پالاس تهران، از طرح اتوخدمت بانک صادرات ایران و تفاهمنامه مشترک بین بانک صادرات ایران و شرکت خودروسازی مدیران خودرو نیز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسم رونمایی از خودروی جدید شرکت مدیران خودرو، آقای یوسفیان معاون اعتبارات بانک با اشاره به سال‌های طولانی همکاری میان این بانک و شرکت مدیران خودرو، گفت: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته بانک صادرات ایران توانسته کمک‌های شایان توجهی به شرکت مدیران خودرو داشته و متقابلاً این شرکت نیز به عنوان یکی از مشتریان خوب و ممتاز، همکاری خوبی را با این بانک داشته است به همین دلیل علاوه بر خطوط اعتباری متعددی که بین بانک صادرات ایران و مجموعه مدیران خودرو وجود دارد تصمیم گرفته شد روشی جدید برای تأمین خودروی آحاد مختلف جامعه ایجاد شود.

وی افزود: بانک صادرات ایران با ارائه طرح اتو خدمت به شرکت مدیران خودرو در قالب یک تفاهم نامه همکاری، گام بسیار مهمی در عرصه بانکداری شرکتی برداشته که امید است با موفقیت در اجرای آن، بتوانیم به زودی آن را برای سایر مشتریان نیز کارسازی و عملیاتی نماییم.

شایان ذکر است در این طرح متقاضیان می‌توانند با استفاده از خدمات معمول کارت‌های بانکی، با سرمایه گذاری در یک بستر امن نسبت به بهره مندی از باشگاه مشتریان شرکت و نهایتا خرید تملک خودرو اقدام نمایند. در این روش بانک نسبت به فراهم آوردن بسترهای مناسب برای صدور کارت بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری و دریافت سودهای ماهیانه توسط مشتری اقدام می‌کند.

گفتنی است در این مراسم،  محصول جدید شرکت مدیران خودرو  با حضور مسئولان صنعت خودروی کشور معرفی شد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو