عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران: اهتمام شعب استان تهران در جذب منابع، شایسته تقدیر است 
چاپ 

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران: اهتمام شعب استان تهران در جذب منابع، شایسته تقدیر است

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در نشست هم انديشي روساي شعب استان تهران گفت: منابع کل بانک تا كنون بالغ بر ۱۸/۹ درصد و منابع شعب استان تهران نيز در اين بازه زماني نسبت به پايان سال گذشته، ۶۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه، تلیکاني اظهار داشت: تمامي مشکلات در حوزه هاي مختلف بانکداري خصوصاً در شعب بانك بايد شناسايي گردد و در كمترين زمان ممكن براي رفع آن تلاش شود.
وی با اشاره به رشد چشمگیر منابع و آمار قابل ملاحظه بهبود عملکرد شعب استان تهران بیان داشت: شعب این استان در ۴ ماه ابتداي سال ۹۶ بيش از ۶۰ درصد رشد منابع داشته است که اين امر بيانگر شايستگي مديريت شعب استان تهران و زحمات وتلاش هاي کارکنان ساعي در صف و ستاد مي باشد كه جاي تقدير دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به اقدامات موثر انجام شده در خصوص کاهش ميزان مطالبات افزود: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش هايي که در رابطه با كنترل و پيگيري وصول اقساط معوق صورت گرفت، ميزان مطالبات بانك ۳۶ درصد كاهش يافت و جمع كل آن نزديك به يك درصد است كه در مقايسه با استانداردهاي جهاني از وضعيت بسيار مطلوبي برخوردار مي باشد.
وی با اشاره به اصول بانکداری خرد در شبکه بانکی کشور گفت: دریافت سپرده از مردم و دادن وام به افراد و بنگاه ها يكي از وظايف شعب بانك مي باشد و در اين زمينه بانكي موفق است كه عملكرد مناسبي براي جذب مشتريان حقيقي داشته باشد.
حسن تلیکانی با اشاره به رشد ۱۲/۵ درصدی منابع در ۴ ماه ابتدای سال بيان داشت: با اقدامات مثبت انجام شده در اين مدت، رشد منابع بانک به جز شعبه مستقل مرکزي و شعب تهران نزديک به ۱۲/۵ درصد مي باشد، بنابراين اگر ميزان رشد منابع شعبه اي كمتر از اين مقدار باشد، پذيرفته نيست.
وی ادامه داد: البته رشد منابع کلی بانک ۱۸/۹ درصد می باشد و با توجه به اینکه حداقل ۵۰درصد منابع مالي در استان تهران قرار دارد، شعب بايد به استفاده از اين ظرفيت و پتانسيل ها اهتمام داشته باشند.
تلیکانی ضمن تاکید بر امتیازات و نقاط قوت اين بانک بيان داشت: ده بانک بزرگ كشور از سهامداران بانك قرض الحسنه مهر ايران هستند و اين بانك با قدرت و تخصص كامل، در زمينه هاي ارائه خدمات مختلف قرض الحسنه گام هاي موثري برداشته است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خيلي از منابع قرض الحسنه ساير بانک ها تنها با برگزاري جشنواره ها و قرعه کشي جمع آوري مي شود و ما تنها بانكي هستيم كه علاوه بر ارائه ساير خدمات بانك ها به مشتريان خود از محل گردش سپرده هايشان تسهيلات قرض الحسنه و ارزان قيمت اعطا مي كنيم.

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو