طی چهار روز در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفت/ پرداخت ۱۱۷۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه، در طرح ضربتی ازدواج جوانان 
چاپ 

طی چهار روز در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفت/ پرداخت ۱۱۷۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه، در طرح ضربتی ازدواج جوانان

در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در سراسر کشور از اول مرداد نسبت به پرداخت اين تسهيلات به متقاضيان واجد شرايط اقدام، و طي چهار روز ابتدايي ماه قريب به ۱۱۷۲ فقره تسهيلات ده ميليون توماني پرداخت نموده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مناسبت دهه کرامت آغاز و طي مرداد و شهريور ماه سال جاري ادامه خواهد داشت. در اين طرح، بانک قرض الحسنه مهر ايران خود را موظف مي داند با در نظر گرفتن اولويت استان هاي محروم و کمتر برخوردار و افرادي كه از قبل در نوبت دريافت اين تسهيلات بوده اند نسبت به اعطاي وام قرض الحسنه ازدواج طبق دستورالعمل جديد اقدام كند.
به طور متوسط بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار نفر در ماه به سامانه ازدواج بانک مرکزی مراجعه نموده و ثبت نام می‌کنند و بانک‌ها نیز اهتمام و تلاش لازم براي پرداخت اين نوع تسهيلات را معمول مي نمايند؛ با اين حال هم اينك نزديك به ۵۰۰ هزار نفر در صف انتظار دريافت وام ازدواج قرار دارند كه اميدواريم با اجراي اين طرح صف دريافت كنندگان وام به زير ۵۰ هزار نفر كاهش يابد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با اجرایی نمودن طرح ضربتی ازدواج جوانان، از اول مرداد ماه سال جاري و در مدت چهار روز ابتدايي ماه نزديک به تعداد ۱۱۷۲ فقره تسهيلات ازدواج پرداخت نموده است.
شایان ذکر است، این بانک طی چهارسال اخیر، در راستاي مسئوليت اجتماعي خود و در اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد با هدف تحکيم بنيان خانواده، ترويج و سهولت اجراي سنت حسنه ازدواج و افزايش اميد به زندگي در کشور بالغ بر ۸ هزار و ۲۶۶ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه ازدواج به ۲۱۵ هزار زوج واجد شرايط پرداخت كرده و انتظار ميرود با اجراي اين طرح، تعداد افراد منتظر در صف دريافت تسهيلات به شكل چشمگيري كاهش يابد.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو