بازدید شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع از غرفه وزارت اقتصاد در نمایشگاه الکامپ 
چاپ 

بازدید شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع از غرفه وزارت اقتصاد در نمایشگاه الکامپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه وزارت متبوع متشکل از مجموعه ستادی و سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، محمد شرفشاهی طی سخنانی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه وزارت اقتصاد، امسال برای دومین بار به صورت متمرکز در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده، در سالجاری ۴۲۰ متر مربع یعنی حدود پنج برابر، فضای بیشتری نسبت به سال گذشته در اختیار مجموعه وزارت اقتصاد قرار گرفته که نشان از توسعه فعالیت های وزارت متبوع در زمینه سامانه های اطلاعاتی و زیر ساختی است.

 

وی اعلام کرد: امسال همچنین از سوی خانواده وزارت اقتصاد سامانه های جدیدی در نمایشگاه ارائه شده که می تواند شرایط بهتری برای دسترسی به مجموعه اطلاعات اقتصادی چه در سطح مدیران و چه عموم جامعه مهیا کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد افزود: امیدوارم بتوانیم همه این دستآوردها را به نحو مطلوب و مناسب تری در سطح جامعه اشاعه داده و مورد بهره برداری قرار دهیم و برای سالهای بعد، وزارت اقتصاد به عنوان پیشگام در زمینه دست آوردهای  IT نقش خود را ایفا کند.

 

این گزارش حاکی است، سازمان خصوصی سازی، سازمان امور مالیاتی، گمرک جمهوری اسلامی، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، بیمه ایران و معاونت امور اقتصای وزارت متبوع، در غرفه متمرکز وزارت اقتصاد در بیست و سومین جشنواره الکامپ به ارائه آخرین دست آوردهای خود در زمینه IT ، اطلاع رسانی و خدمات برخط پرداختتد.

 

بنابراین گزارش، در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ سامانه های نظارت بر بر اجرای بودجه (سناب)، سامانه مدیریت بدهی های دولت (سماد)، سامانه اموال دولتی (سادا)، سامانه خودروهای دولت، داشبرد اطلاعات اقتصادی کشور و بستر یکپارچه اطلاعات اقتصادی کشور (EIX) از سوی ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بازدیدکنندگان ارائه شده است

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو