Logo of a company

آغاز عمليات اجرايي پروژه هاي سامان دهي فاضلاب در خراسان شمالي

با حضور چیت چیان وزیر نیرو، عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری و نصب انشعاب فاضلاب که توسط بانک صادرات ایران تأمین مالی شده است، آغاز شد.

بــه گــزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستاي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و به منظور افزایش رفــاه بيشتــر جـــامعـه و تقـویــت زیـر ســاخت های کشور، حمایت از طرح های کلان اقتصادی در اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار داده که در این راستا تأمین مالی برای عملياتي شدن پروژه شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب در شهرستان بجنورد را عهده دار شد.

این گزارش می افزاید: عمليات اجرايي اين پروژه که با برآورد مبلغ ٣٥٠ ميليارد ريال و با مشارکت بانک صادرات ایران در روز ٥ شنبه مورخ ٢٢ تيرماه سالجاري با حضور وزیر نیرو آغاز گرديد، افزایش جمعیت تحت پوشش از ٢١ درصد به ٤٦ درصد را هدف گذاری کرده است.

شایان ذکر است استاندار خراسان شمالی در مراسم کلنگ زنی پروژه طي سخنانی از نقش بانک صادرات ایران که همواره در تأمین مالی پروژه ها و طرح های عمرانی، صنعتی در سطح كشور پیش قدم و مشارکت فعال داشته است، تقدیر نمود.

گفتنی است در مراسم مذكور جمعی از نمایندگان مجلس شوراي اسلامي، مدیران سازمان ها، دستگاه های اجرایی و مدیر شعب این بانک در آن استان حضور داشتند.