ناصر یمین مردوخی پیشکسوت رسانه از بیمارستان مرخص شد 
چاپ 

ناصر یمین مردوخی پیشکسوت رسانه از بیمارستان مرخص شد

وضعیت جسمانی ناصر یمین مردوخی پیشکسوت رسانه و شاعر اهل بیت (ع) که از مدتی پیش در بیمارستان بستری شده رو به بهبود است. وی از بیمارستان مرخص شد.

 

به گزارش  تسنیم، ناصر یمین مردوخی کردستانی شاعر‌، روزنامه‌نگار و از پیشکسوتان رسانه از دو هفته  پیش به علت عارضه کبدی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته بود. وی از بیمارستان مرخص شد .

 

مردوخی کردستانی پیشکسوت اصحاب رسانه و شاعر اهل بیت با سابقه ۶۴ سال روزنامه‌نگاری هم اکنون سردبیری دو سایت خبری توفان‌نیوز و یمین‌نیوز را بر عهده دارد.

وی چندی پیش طی حکمی از سوی ولی‌الله سیف به سمت مشاور رسانه‌ای رئیس کل بانک مرکزی منصوب شده بود.

 

علی لاریجانی رئیس مجلس روز چهارشنبه بصورت تلفنی جویای احوال وی شده بود.همچنین کیایی مدیر کل روابط عمومی مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس از وی عیادت کردند.علاوه بر این  پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور و بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه به نمایندگی از ظریف وزیر امور خارجه و سردار سید جعفر تشکری معاون پشتیبانی شهرداری تهران به نمایندگی از محمدباقر قالیباف، اسدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات ازطرف واعظی وزیر ارتباطات و سید آبادی رئیس دفتر وزارت امور اقتصادی و دارایی و مالک حسینی مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه به نمایندگی از طیب نیا از او عیادت نمودند.

 

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی و نماینده فعلی مردم ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد در بیمارستان حاضر شده و از وی عیادت کردند.

 

حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه کیهان روز جمعه با حضور در بیمارستان با وی احوالپرسی نمود.

 

عبدالناصر همتی مدیر عامل به اتفاق جمعی دیگر از مدیران بانک ملی نیز با حضور در بیمارستان جویای احوال وی شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای سه مرتبه تلفنی جویای احوال او شد.جمشیدی رئیس سابق تعزیرات حکومتی از دیگر عیادت کنندگان وی بود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو