بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام 
چاپ 

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزيابي عملکرد و بررسي نحوه اجراي سياست هاي اعتباري نيمه اول سال ۹۶ دواير ستادي و شعب، به استان ايلام سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در سفر به استان ايلام علاوه بر دواير ستادي از شعب فردوسي(کد۲۶۰۱)، آيت الله حيدري(کد۲۶۱۱)، سيدالشهدا (كد۲۶۱۰) و بلوار آزادي (كد۲۶۰۵) نيز بازديد نمود.
اکبری در دیدار با کارکنان دوایر ستادی و شعب استان ايلام ضمن قدرداني از زحمات آنان اظهارداشت: در ديدگاه اسلامي تلاش مردم از خلق ثروت، براي توانمندسازي و رفع احتياجات ضروري نيازمندان جامعه مي باشد و ما نيز با بهره گيري از منويات دين مبين اسلام هدف نهايي خود را طراحي و پياده سازي نظام پولي اسلامي قرار داده ايم.

وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی به عنوان يکي از مهمترين آموزه هاي اسلامي بيان داشت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح رضايتمندي مشتريان لازم است تا با تکيه بر سجاياي اخلاقي و اصول مشتري مداري به سطحي دست يابيم که ضمن احصاي نياز مشتري آن را در بهترين شكل ممكن پاسخگو باشيم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی عملکرد شعب و بررسي آمار منابع، مصارف و ميزان مطالبات سررسيد شده گفت: کليه پرسنل بايد براي دستيابي به اهداف و افق هاي تبيين شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلي جايگاه اصلي بانک را ارتقاء دهند.
شایان ذکر است، در این بازدیدها نجدی مدير امور استان ها، وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت، حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي و طبلشي رئيس اداره پشتيباني نيز حضور داشتند.

درباره نویسنده

15434مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو