پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت هفته تامین اجتماعی 
چاپ 

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت هفته تامین اجتماعی

مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.
متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
باسلام
فرارسیدن ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تأمین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سازمان تأمین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای عمومی و غیر دولتی کشور تاکنون نقش و تأثیر بسزایی در تأمین آینده خانواده‌های کشور ایفا کرده و همواره، همراه و حامی تمامی اقشار جامعه در حوزه‌های بیمه‌ای و درمان بوده است.
تردیدی نیست هدف اصلی و غایی این سازمان معظم، تأمین امنیت اجتماعی جامعه ایران اسلامی و دلگرم ساختن جامعه به آینده‌ای روشن است و این مهم زمینه ساز رشد، توسعه و آبادانی کشور در همه حوزه ها و زمینه ها است.
موجب افتخار و مایه خرسندی است بانک رفاه کارگران دوشادوش سازمان تأمین اجتماعی از دیرباز و در طول عمر نزدیک به ۶۰ ساله خود همواره نقش آفرین بوده و در جهت تأمین رفاه و آسایش بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه شدگان ارجمند و خانواده های محترم آنان طرح های مختلفی را به اجرا در آورده است.
یک بار دیگر ضمن تبریک این ایام به همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه‌ای و درمان، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

محمد علی سهمانی

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو