مهمترین مسئولیت اجتماعی یک بانک کمک به رونق اقتصادی کشور است 
چاپ 

مهمترین مسئولیت اجتماعی یک بانک کمک به رونق اقتصادی کشور است

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: مهمترین مسئولیت اجتماعی یک بانک کمک به رونق اقتصادی کشور است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مجتبی لشکربلوکی در سفر به استان ایلام و در جمع مدیریت و کارکنان این بانک، گفت: بحث مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بانک‌ها اخیراً خیلی پر رنگ شده اما نباید فراموش کرد که  مهمترین و اصلی‌ترین مسئولیت یک شرکت یا بانک، خلق ثروت برای سهامداران و سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: اولین وظیفه ما امانت‌داری است و خوشبختانه بانک صادرات ایران هم در حوزه مسئولیت اجتماعی و هم در حوزه‌های مختلف دیگر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمترین وظایف و مسئولیت‌های بانک کمک کردن به رونق اقتصادی کشور، حفظ و ایجاد شغل است که در این بین بانک صادرات ایران با پرداخت تسهیلات متنوع در عرصه‌های مختلف، کمک‌های شایانی به‌ویژه در رونق کسب و کار داشته است.

وی افزود: از جمله اقدامات مثمرثمر بانک‌ صادرات ایران که در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده، پذیرفتن تعهدات موسسه منحله میزان و حل و فصل کردن مشکلات و بدهی آن است. همچنین پرونده پدیده‌ شاندیز به ‌عنوان یک مسئله ملی و یکی از بزرگترین طرح‌ها و سرمایه‌‌گذاری‌هایی که در کشور اجراء شده و بنا به دلایلی در گذشته با مشکل مواجه گردیده در کنسرسیومی که بانک‌ها تشکیل دادند بانک ‌صادرات ایران به‌ عنوان لیدر آن کنسرسیوم مسئولیت تامین‌مالی پدیده شاندیز را به ‌عهده گرفت تا این طرح بزرگ ملی احیاء شود. بنابراین بانک صادرات ایران در این حوزه هم عملکرد درخشانی از خود برجای نهاده است.

لشکربلوکی با تاکید بر اینکه نام بانک ‌صادرات ایران همواره با برخی محصولات ویژه و نوین گره خورده، خاطرنشان کرد: این بانک در بخش خدمات الکترونیکی نیز با ارائه جدیدترین و بهترین خدمات‌بانکی، همواره سرآمد بوده است.

وی افزود: برنامه‌هایی در دست اقدام است و تلاش می‌کنیم محصولات جدید و متنوعی عرضه کنیم. یکی از این محصولات نوعی از مدیریت ثروت است که ترکیبی از بازارهای مختلف اعم از بازار ارز، طلا، سرمایه، بیمه و بازار پول خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود این محصول ٥ بعدی مورد استقبال عموم قرار گیرد.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: اخیراً سامانه‌ای به نام سامانه وجوهات شرعی را رونمایی کرده‌ایم که در حال توسعه است و هرگونه وجوه شرعی از طریق آن قابلیت واریز و پیگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به حساسیت‌هایی که این‌ روزها نسبت به برخی موسسات‌مالی در جامعه بوجود آمده، گفت: بدون شک همان‌گونه که مردم در زندگی روزمره خود نسبت به بسیاری از مسائل مربوط به حال و آینده با دقت برنامه‌ریزی می‌کنند لذا درباره سپردن سرمایه‌های خویش به موسسات‌مالی نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که با مراجعه به مطمئن‌ترین نهادهای مالی و دوری گزیدن از نگاه کوتاه مدت از ریسکهای احتمالی صرفنظر نمایند.

لشکربلوکی در پایان اظهار داشت: مردم در انتخاب یک بانک یا موسسه مالی، بزرگی، قدمت، عظمت و استحکام آن را در نظر بگیرند تا  در آینده برای دریافت اصل و سود سپرده‌های خود دچار مشکل نشوند و در این راه مطمئناً بانک صادرات ایران یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپرده‌گذاران بوده و خواهد بود.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو